ErikCZ Geplaatst: 14 december Geplaatst: 14 december Info: woon in Tsjechië, Heb TV Vlaanderen en Skylink (voor Tshechische zenders). Ik heb uiteraard voor beiden een betaald abonnement. Op dit moment gebruik ik voor beiden een smartcard. Heb vandaag een cam803 gekocht voor skylink, nog niet gestart. Kan ik die cam803 gebruiken voor TV Vlaanderen i.p.v. voor Skylink. Beide zijn van Group 7.
digitaal kijker Geplaatst: 14 december Geplaatst: 14 december Neen, de smartcard zit in die CI+ module, je kan dus je TVV kaart er niet insteken Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Mimisiku Geplaatst: 14 december Geplaatst: 14 december Volgens de officiële provider kan dit niet (terwijl de module ruimte heeft voor 5 providers). Gewoon omdat ze dat niet willen. Technisch zou het prima mogelijk moeten zijn Ik heb de CAM803 voor CDS gehad, nu gebruik gewoon de losse kaart van TVV. CDS heb ik allang afgezegd Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
ErikCZ Geplaatst: 14 december Auteur Geplaatst: 14 december Het gaat hier natuurlijk over een “probleem” dat niet “gewoon” is. Dat je maar 1 provider kan invoeren vind ik begrijpelijk, maar bij de installatie moet je zelf aangeven welke richting je uit wil. Misschien is het wel te proberen? Als er iets niet in orde is, kan je toch de cam module resetten via het cam-menu in de ontvanger. Of zou het risico te groot zijn? ps: de beide providers (TV Vlaanderen en Skylink ) komen beide uit 1 bron, de modules komen dus ook van dezelfde band….
Moderator ceesv Geplaatst: 14 december Moderator Geplaatst: 14 december Het is een cam met één vast ingebouwde kaart. Daarmee kan je één provider bedienen. Er past geen 2e kaart in voor een 2e provider. Of de ene provider het vast kaartnummer accepteert voor de andere provider is net de vraag, maar je zal vermoedelijk als antwoord krijgen dat het kaartnummer onbekend is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Oplossing Mimisiku Geplaatst: 15 december Oplossing Geplaatst: 15 december De CAM803 gebruikt het uA nummer. De provider zou dit gewoon in zijn database kunnen zetten. De module kent 5 MOP's. De EMM's gaan naar de correcte MOP. Technisch prima mogelijk, maar de provider wil het niet (zelf geprobeerd). Je krijgt gewoon een melding dat het uA nummer niet bij TVV hoort. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
ErikCZ Geplaatst: 15 december Auteur Geplaatst: 15 december OK, begrepen. we zullen ons dan maar weer aan de regels houden. Toch bedankt voor al de reacties.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen