ErikCZ Geplaatst: 14 december Geplaatst: 14 december Graag zou ik de TVV -app downloaden, maar dat lukt niet wanneer je in het buitenland woont. Is daar een oplossing voor?
Moderator ceesv Geplaatst: 14 december Moderator Geplaatst: 14 december Ja, of je gebruikt een vpn, of je vertelt je app store in je profiel dat je in Vlaanderen woont. Wil je de app installeren op je tv geef je in het menu in dat jouw tv in Vlaanderen staat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ErikCZ Geplaatst: 14 december Auteur Geplaatst: 14 december Voor tvv heb ik een Belgisch adres en vpn , daar trappen zij ook niet in….. trouwens op mijn tv, LG oled, is er. Geen probleem, daar kan ik via internet alle zenders bekijken en ook herbekijken. Het zou echter soms handig zijn om op mijn tablet Vlaamse TV te bekijken.
Moderator ceesv Geplaatst: 15 december Moderator Geplaatst: 15 december Dan is de vraag welke regio je tablet geprogrammeerd heeft. Heb je een moderne satelliet ontvanger kan je thuis programma´s streamen naar je tablet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
oble Geplaatst: 15 december Geplaatst: 15 december (aangepast) Mijn ondervinding is: LG TV's gefabriceerd (die datum kan je vinden in de fabr code, niet uw aankoopdatum) voor 2018 krijg je niet klaar. Koop u dan gewoon een Google TV Chromecast en lukt altijd.Suc6. Oei ,nog niet goed wakker....dacht dat je een oudere LG TV wilden activeren, sorry. 15 december aangepast door oble
DigisatBelgium Geplaatst: gisteren om 13:37 Geplaatst: gisteren om 13:37 Ik woon in België en heb ook gewoon de Canal+ app kunnen downloaden in de App Store. Bij openen van de app eerst "NEDERLAND" aanvinken als land en daarna bij taal "Vlaams". Dus ik veronderstel dat bij Tv Vlaanderen dit hetzelfde gaat zijn? CanalDigitaal & Tv Vlaanderen /Canal+ zijn niet verplicht om hun app aan te bieden in het buitenland. Enkel bij Satelliet ontvangst is dit wel verplicht.
acguest Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Op 14-12-2024 om 22:47, ErikCZ zei: Voor tvv heb ik een Belgisch adres en vpn , daar trappen zij ook niet in….. trouwens op mijn tv, LG oled, is er. Geen probleem, daar kan ik via internet alle zenders bekijken en ook herbekijken. Het zou echter soms handig zijn om op mijn tablet Vlaamse TV te bekijken. Ik woon in Duitsland en gebruik al zeker 10 jaar mijn duits adres. VPN heb je niet nodig. De App gebruik in heel Europa. Bij oude TVs (voor 2016) werkt de TVV app niet meer. Op mijn Samsung TV (model 2016) werkt de app (voorlopig) nog.
el renegade Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) Op 14-12-2024 om 22:47, ErikCZ zei: Voor tvv heb ik een Belgisch adres en vpn , daar trappen zij ook niet in….. trouwens op mijn tv, LG oled, is er. Geen probleem, daar kan ik via internet alle zenders bekijken en ook herbekijken. Het zou echter soms handig zijn om op mijn tablet Vlaamse TV te bekijken. Wat voor tablet heb je dan? Normaal vind je tv Vlaanderen gewoon in de appstore. Als je in Europa zit tenminste. 5 uren geleden aangepast door el renegade Toevoeging
ErikCZ Geplaatst: 30 minuten geleden Auteur Geplaatst: 30 minuten geleden Uiteindelijk gevonden hoe het werkt en dit zonder app: - Ga naar de site van TV Vlaanderen - Kies “TV via Internet” - Klik op het groene vakje rechts bovenaan: “ Kijk TV” - Dan inloggen (Zonder geldig abonnement werkt het uiteraard niet) - Gewenste keuze maken en kijken maar…….. Dank aan alle meedenkers!
ErikCZ Geplaatst: 27 minuten geleden Auteur Geplaatst: 27 minuten geleden Nog een kleine opmerking: De bovenstaande procedure geld voor een iPad, maar ik denk dat het op een andere tablet vergelijkbaar is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen