AEO Geplaatst: maandag om 17:11 Auteur Geplaatst: maandag om 17:11 Ik heb mijn abonnement omgezet naar kijken via de app. Ik ga van € 26,50 dan naar € 14,95 per maand. De schotel gaat niet weg, die gebruik ik voor de vele FTA zenders die er nog zijn. Ik ga het een poosje aanzien, en bevalt het me niet, dan ga ik verder shoppen. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 18:20 Moderator Geplaatst: maandag om 18:20 1 uur terug, AEO zei: Ik ga het een poosje aanzien Je nieuwe contractperiode is 1 jaar? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
youriy Geplaatst: maandag om 18:49 Geplaatst: maandag om 18:49 28 minuten geleden, ceesv zei: Je nieuwe contractperiode is 1 jaar? Ik gok één maand. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 18:52 Moderator Geplaatst: maandag om 18:52 Dat zal het te betalen bedrag per maand of per half jaar zijn, maar niet de contractduur. Ah er ontbrak nog een stukje tekst, maandelijks opzegbaar. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
AEO Geplaatst: maandag om 20:59 Auteur Geplaatst: maandag om 20:59 Precies, maandelijks opzegbaar. En ik kan ook nog op mijn smartphone kijken, als ik dat zou willen. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Donkeyman Geplaatst: maandag om 23:52 Geplaatst: maandag om 23:52 Hier een tevreden NLziet kijker. Ik was graag bij Canaldigitaal gebeleven, maar de prijs stond niet meer in verhouding tot het aangebodene. Mijn Visiosat schoteltje dat me al 18 jaar heeft voorzien van voortreffelijk beeld en geluid zet ik in voor de zeer vele buitenlandse zenders. VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B
AEO Geplaatst: dinsdag om 07:55 Auteur Geplaatst: dinsdag om 07:55 Ja, ook mijn schotel blijft in gebruik. Met name de vele zenders uit het Verenigd Koninkrijk zou ik niet willen missen. Welke provider je ook kiest, er zullen nooit de zenders van b.v. ITV bij zijn, en Channel 4 en 5 ook niet. En nu ze in HD uitzenden, verdere uitleg overbodig. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Moderator ceesv Geplaatst: dinsdag om 08:10 Moderator Geplaatst: dinsdag om 08:10 Het is nu een jaar geleden dat ik Canaldigitaal opgezegd heb. Naast de hoge abonnementskosten was de druppel die de emmer deed overlopen dat er aan de ene kant zenders uit het pakket verdwenen en aan de andere kant vervangende zenders alleen nog met hun nieuwe CI module of hun ontvanger te zien waren. Ook werden een aantal zenders alleen nog in SD uitgezonden. Canaldigitaal is voor mij te duur voor het aanbod. Ze hebben aan mij ruim € 500 omzet per jaar verloren, een klant van het eerste uur. Verder is voor mij het gros van de Nederlandse programma's ver onder de maat, het bekijken niet waard. Satelliet gebruik ik hoofdzakelijk voor een aantal Duitse en Engelse themazenders. Vermaak haal ik van Youtube, waar de meest interessante onderwerpen uit techniek en wetenschap aan de orde komen. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 08:25 Geplaatst: dinsdag om 08:25 NLZiet inclusief ESPN complete, wow dus ook baseball⚾ die kost alleen al 17,95€ bij Ziggo (eerste 3 maanden 8,98 €p.m.) Ik zou me kunnen laten verleiden om NLZiet gewoon eens te gaan proberen! O What A Night Heidi Parton , Dolly Parton
zeeteefje Geplaatst: dinsdag om 09:58 Geplaatst: dinsdag om 09:58 18 uren geleden, Codx zei: In de vorige eeuw was SD kwaliteit gewoon 720x576i met 25 fps. Je weet wat die i betekent? Door twee keer het halve beeld te sturen, even en oneven beeldlijnen, kreeg je optisch 50 fps. En dat voorkomt bewegingsonscherpte. Daarom is 1080p25 ook inferieur aan 1080p50 en lijkt het er op dat Canal+ gewoon de halve kwaliteit levert van NLZiet. Door 25 fps te maken van 50 fps kun je heel simpel en vooral goedkoop de bitrate halveren. En dat is vast niet toevallig precies het verschil tussen de bitrate van Canal+ en NLZiet. De transport bitrate van Netflix is veel variabeler dan alleen het verschil in abonnement. Ik zie toch echt romcommetjes in HD met gemiddeld minder dan 2 Mb/s binnen komen en op lage framerate, volgens mij kan alleen AV1 dat. Je kunt een paar minuten na het starten van de film gerust de internetverbinding 10 minuten verbreken zonder dat je dit merkt, zo groot is de buffer. Zet ik 'drive to survive' op met hetzelfde HD instelling, dan krijg ik meteen 50 fps en 14 Mb/s en dan mag je echt de verbinding niet verbreken. Ik verander niks aan mijn instellingen of abonnement, Netflix past de stream aan bij de content. Je wilt de snelle beelden van drive to survive echt niet zien met een lage framerate, noch bitrate. Netflix probeert ook om de meest afgespeelde titels zo diep mogelijk te comprimeren. Dat mes snijdt aan twee kanten: minder opslagcapaciteit en minder transportcapaciteit.
el renegade Geplaatst: dinsdag om 11:32 Geplaatst: dinsdag om 11:32 3 uren geleden, Tonskidutch zei: NLZiet inclusief ESPN complete, wow dus ook baseball⚾ die kost alleen al 17,95€ bij Ziggo (eerste 3 maanden 8,98 €p.m.) Ik zou me kunnen laten verleiden om NLZiet gewoon eens te gaan proberen! Waar haal je vandaan dat espn bij nl ziet zit? Bij canal + wel
Mojo Geplaatst: dinsdag om 11:50 Geplaatst: dinsdag om 11:50 16 minuten geleden, el renegade zei: Waar haal je vandaan dat espn bij nl ziet zit? Ik denk dat Tonski zich heeft laten ontvoeren naar de Ziggo pagina na de zoekopdracht door op de eerste de beste link te klikken You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 14:45 Geplaatst: dinsdag om 14:45 lees zelf wat @ceesv eerder voor ons knipte en als afbeelding plakte daar staat toch duidelijk ESPN complete inclusief ik dacht @ceesv refereert aan de kosten van NLZiet ! anders heb ik de context van ceesv en AEO helemaal uit z'n verband getrokken O What A Night Heidi Parton , Dolly Parton
Noordzee Geplaatst: dinsdag om 18:54 Geplaatst: dinsdag om 18:54 Op 16-12-2024 om 19:52, ceesv zei: Dat zal het te betalen bedrag per maand of per half jaar zijn, maar niet de contractduur. Ah er ontbrak nog een stukje tekst, maandelijks opzegbaar. Dat is een prima prijs voor +75 zenders inclusief alle ESPN zenders. Als ze dat nu eens voor die prijs via de satelliet aanboden, dan zou het interessant worden. 1 Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Giant2000 Geplaatst: woensdag om 09:08 Geplaatst: woensdag om 09:08 Ik heb een paar maanden geleden mijn Canal Digitaal abonnement opgezegd en ben over gestapt naar NL Ziet. Op het online deel zijn beide diensten best vergelijkbaar, icm met een schotel abonnement is CD schandalig veel duurder. Met NL Ziet kan je niet opnemen, maar daarentegen zijn er, zeker voor de NPO, veel mooiere oplossingen. NPO Start zit namelijk binnen het abonnement en aangezien ik ook dar een apart abonnement op had is de besparing gigantisch. Mij ervaring is dat NPO ook veel soepeler werkt via NL Ziet dan op de NPO Start app. Ik heb overigens gekozen voor een jaar abonnement voor 2 toestellen, voor 1 euro per maand extra krijg je daarnaast ook toegang tot Videoland en Kijk, zonder reclame, maar dat aanbod is zeer beperkt. Veel films op RTL en SBS etc kan je terug kijken, maar reclame doorspoelen kan weer niet. In die gevallen gebruik ik de kijk app, de reclameonderbrekingen hierop zijn veel en veel korter, in nachtelijke uren soms helemaal niet. VRT kan je op NL Ziet heel veel niet terugkijken, ook de sport van Sporza niet, maar ben je een handige Harry dan kan je ook in Nederland eenvoudig de VRT MAX app installeren waarop dat allemaal wel mogelijk is. Mijn conclusie is dat, zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding, NL Ziet veel aantrekkelijker is. 3 Life is bitter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen