Ga naar inhoud

Abonnementskosten Canal+, ervaring NLziet?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
2 uren geleden, Giant2000 zei:

Ik heb overigens gekozen voor een jaar abonnement voor 2 toestellen, voor 1 euro per maand extra krijg je daarnaast ook toegang tot Videoland

Ik ben inmiddels ook tevreden gebruiker van nlziet maar voor een euro extra per maand toegang tot Videoland dat lijkt me stug want ik zie dat nergens staan op de website van nlziet danwel videoland.

Geplaatst:

Klopt, het aanbod is ook zeer beperkt. Maar eigen producties als GTST en Gooise Vrouwen zijn zonder reclame terug te kijken en ook zijn sommige producties zelfs vooruit te bekijken.

Life is bitter.

• 1 maand later...
Geplaatst:
Op 14-12-2024 om 22:00, AEO zei:

Hoi satvrienden. Ik ben al vele jaren klant van Canal Digitaal, en inmiddels is dat Canal+

De abonnementskosten worden automatisch van mijn  bankrekening afgeschreven en het gevolg is, dat je daar verder niet naar kijkt. Maar op dit moment ben ik best wel geïrriteerd door Canal+. Jullie hebben dat vast wel gelezen bij mijn berichtjes bij "Schotelpark".

Toevallig zag ik op het internet iets over "NLZiet, en dat is kijken via een app voor slechts € 7,95 per maand voor de ontvangst op 1 tv. Ik ging voor de aardigheid eens kijken bij mijn afschrijvingen van Canal+, en € 26,50 vind ik nogal prijzig. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met NLZiet?

Hun pakket met 41 zenders vind ik wel voldoende, en de rest kijk ik FTA via de satelliet.

Geplaatst:
2 uren geleden, rovapo zei:

Canal+ eruit, NLZIET is perfect, met als extra BBC 1, 2, 3 en 4

Hier ook gedaan, het goedkoopste abonnement. Buitenlandse zenders zie ik via Visiosat/VU+, tevreden.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen