zeeteefje Geplaatst: gisteren om 09:58 Geplaatst: gisteren om 09:58 16 minuten geleden, OFDM zei: En welke zenders dan... De commerciëlen, maar het hangt mede af van de rechten die op het gekochte product zijn verworven. Zo kan bij dezelfde zender het ene programma reclame vrij worden bekeken en het andere niet.
OFDM Geplaatst: gisteren om 10:36 Geplaatst: gisteren om 10:36 36 minuten geleden, zeeteefje zei: De commerciëlen, maar het hangt mede af van de rechten die op het gekochte product zijn verworven. Zo kan bij dezelfde zender het ene programma reclame vrij worden bekeken en het andere niet. Dat is dan vergelijkbaar met het terugkijken via Ziggo of KPN zonder opnemen pakket?
zeeteefje Geplaatst: gisteren om 10:40 Geplaatst: gisteren om 10:40 3 minuten geleden, OFDM zei: Dat is dan vergelijkbaar met het terugkijken via Ziggo of KPN zonder opnemen pakket? Geen idee, dat vergelijkingsmateriaal heb ik niet.
OFDM Geplaatst: gisteren om 11:12 Geplaatst: gisteren om 11:12 15 minuten geleden, zeeteefje zei: Geen idee, dat vergelijkingsmateriaal heb ik niet. Ik ook niet meer. Heb dat lang geleden op de sites van beiden gelezen. Nu zou ik het aan gebruikers kunnen vragen. Vooralsnog is de HDD PVR geen slechte optie maar ja, alleen voor old skool die hards.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 12:08 Geplaatst: gisteren om 12:08 @OFDM , het verschil zit hem in commerciële zenders die één of meer van de CI+ beperkingen hebben ingeschakeld ook die beperking kan voorkomen met de docsis 3.x en DRM beveiliging in je APP, echter niet als je de cableTV zender van Ziggo via de oude irdeto kaart op een enigma2 receiver opneemt. { je mag je dus gelukkig prijzen als je nog een CI+ en smartcard van hun krijgt <> hun beleid is eigenlijk iedereen een next mini als gesloten IPTV box} KPN TV heeft die mogelijkheid niet om op een enigma2 receiver te worden gebruikt, die heeft een gesloten IPTV systeem. Dus je vraag 1 uur terug, OFDM zei: Dat is dan vergelijkbaar met het terugkijken via Ziggo of KPN zonder opnemen pakket? is daarmee hopelijk beantwoord NLziet is eveneens een gesloten systeem. Le Sud Nino Ferrer
OFDM Geplaatst: gisteren om 12:47 Geplaatst: gisteren om 12:47 Ik vrees dat we niet helemaal op 1 lijn zitten met de gedachten. Bij NL Ziet kun je dus bij sommige commerciele zenders niet doorspoelen maar dat kan ook niet bij de 2 genoemde bedrijven als je gebruik maakt van de standaard terugkijk dienst. Voor doorspoelen van reclames moet je bijbetalen voor een vrij opnemen pakket. Dat zal dan te vergelijken zijn met de old skool pvr die je ook in moet stellen op timer. Enigma2 receiver is op Ziggo met smartcard maar die kan hetzelfde als een Humax DVB-C PVR met smartcard? Ja, ze gaan allemaal naar gesloten systemen. Ik heb alleen FTA Ziggo dus voorlopig geen last van.
astro iris Geplaatst: gisteren om 15:11 Geplaatst: gisteren om 15:11 Reclame is geen probleem, dan is er tijd voor sanitaire stop, of de chips of versnapering aanvullen. Er zijn zoveel zaken die je kan doen tijdens reclame waarom daarover een probleem maken?
Mojo Geplaatst: gisteren om 15:50 Geplaatst: gisteren om 15:50 38 minuten geleden, astro iris zei: waarom daarover een probleem maken? Omdat ik niet zo vaak moet pissen, vreten of zuipen 😁 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
OFDM Geplaatst: gisteren om 16:25 Geplaatst: gisteren om 16:25 1 uur terug, astro iris zei: Reclame is geen probleem, dan is er tijd voor sanitaire stop, of de chips of versnapering aanvullen. Er zijn zoveel zaken die je kan doen tijdens reclame waarom daarover een probleem maken? Ik ga geen adblockers oid installeren maar helemaal verplicht worden ze uit te zitten is niet altijd een optie. Met name Youtube na elk muzieknummer is echt te gortig. Op de Engelse muziekzenders kan ik ook zappen evenals de lineaire TV reclame. Ik neem zelf niet op.
Gerard 76 Geplaatst: gisteren om 19:08 Geplaatst: gisteren om 19:08 Het doorspoelen reclame wordt steeds meer onmogelijk gemaakt. Ik zou vanwege alleen deze optie niet een jaar abo afsluiten want t kan dmv een niet te ontwijken update zo gebeurd zijn.
moonchild Geplaatst: gisteren om 20:02 Geplaatst: gisteren om 20:02 11 uren geleden, OFDM zei: Ik hoor het graag dus vertel! En hoe- of kijk je terug? Ik neem veel via de EPG op, daarnaast continu timeshift aan. En veel muziek luisteren via Roon met Tidal. Ik heb ook een streamer met reclamevrij Youtube. 11 uren geleden, OFDM zei: Ik hoor het graag dus vertel! En hoe- of kijk je terug? Ik neem veel via de EPG op, daarnaast continu timeshift aan. En veel muziek luisteren via Roon met Tidal. Ik heb ook een streamer met reclamevrij Youtube. Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
astro iris Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 19 uren geleden, Mojo zei: Omdat ik niet zo vaak moet pissen, vreten of zuipen 😁 Dan heb je geluk dat je gezondheid nog goed is, cross the fingers want morgen kan het anders zijn, ik spreek uit ervaring.
Mojo Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 19 minuten geleden, astro iris zei: Dan heb je geluk dat je gezondheid nog goed is Nee 19 minuten geleden, astro iris zei: cross the fingers want morgen kan het anders zijn Weet ik 19 minuten geleden, astro iris zei: ik spreek uit ervaring. Idem 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen