Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik stel regelmatig timer opnames in om b.v op te nemen van 3sat.  Nadat de uitzending is geweest staat het opgenomen programma wel in de timer lijst als gereed, maar er is niks opgenomen. Kijk ik met de verkenner in de box naar HDD en dan in de map Movie staat de opname erin maar de grote van de opname is 0  andere opnames neemt hij wel op en dan staa er e groet van de opname b.v   5500KB

timer opnames overlappen niet

wie weet raad?

bvd MJ

Geplaatst: (aangepast)

Als ik een timer instel op een tuner die al in gebruik is (gaat zijn) voor een andere opname dan krijg ik een waarschuwing, ook met OpenPli.
Maar ik doe alleen aan DVB-C ( en DVB-T ) niet aan DVB-S, maar dat zal voor het principe niet uitmaken veronderstel ik.

aangepast door kees321
Geplaatst:

in openvix krijg je steeds een waarschuwing als er timers overlappen en zal in pli ook wel zijn.Ik neem zowel DVBC ls sat op tegelijk

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Het ging over één opname die mislukt, omdat je misschien naar iets anders bent aan het kijken op die ene tuner die vrij is.

MJ stelde niet in de vraag dat er twee timers actief en/of overlappend waren.

9 uren geleden, Mathjanssen zei:

timer opnames overlappen niet

mbt FTA uitzendingen kun je in de vier kwadranten High-Low / Vert-Hor natuurlijk via jouw LNB kijken mits de tuner vrij is.

voorts is er geen sprake van Full Band Capture als voeding voor die tuner

Mercy Mercy Me

Robert Palmer

Geplaatst:

als ik switch naar een kanaal terwijl er een opname bezig is die dat bezet zou houden dan staat het ingesteld dat opname voorrang krijgt en opent dat kanaal gewoon weg niet

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:
Zojuist, Tonskidutch zei:

Dat klopt maar dat werd niet als volgorde van handelingen door MJ gemeld.

Er is wel meer niet ge-vermeld door Math. 1 tuner of 2 tuners bijvoorbeeld. Alleen op 3Sat of ook andere zenders

• Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• Moderator
Geplaatst:

En een belangrijk aspect, heeft elke tuner een eigen kabel naar de schotel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Je kan natuurlijk dergelijke vragen aan de hand van de symptomen terug vinden. Op dit en andere fora.

opname = 0 bytes (ergo niet voorhanden op je HDD of NAS)

het gaat altijd over tuner bezet of smartcard beperking, FTA kent geen smartcard dus tuner bezet.

Mercy Mercy Me

Robert Palmer

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen