Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb geen ontvangst via de betaalde zenders tv Vlaanderen, alle vrije zenders wel.

Ik krijg als melding: je hebt geen rechten voor dit programma (K507)

Al verschillende malen opgebeld naar tv Vlaanderen, maar geraakt niet opgelost.

Ik heb een decoder M7 MZ-102 gekocht van iemand die stopte met tv Vlaanderen.

Bij het aansluiten konden wij kijken via de schotel maar na het overzetten van de smartcard op mijn naam was het gedaan.

Heb de overname documenten op woensdag 04/12/2024 opgestuurd overname is gebeurd op 11/12/2024 en dan stopte het met kijken via de schotel.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn?17343321413197742627656259154005.thumb.jpg.f9f4523278c009c7200b9dc00f534cbf.jpg

• Moderator
Geplaatst:

Is de ontvanger al een keer van de netspanning geweest en opnieuw ingeschakeld?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Verder kan je proberen of een kaartreactivatie je probleem oplost.

https://www.tv-vlaanderen.be/smartcard-heractivatie/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
1 uur geleden, Patrickbrig zei:

Heb de overname documenten op woensdag 04/12/2024 opgestuurd overname is gebeurd op 11/12/2024 en dan stopte het met kijken via de schotel.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Er is ook al geld geïncasseerd voor het abonnement door TVV?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Ben niet heel erg thuis in die Viaccess bakjes maar heb er ooit mee gewerkt. Ik ken alleen de S meldingen (kanaal gecodeerd of niet in je pakket). De K melding zou suggereren dat de kaart helemaal niet actief is. Het is bekend dat de kaarten bij een overname eerst compleet gereset wordt waarna de nieuwe gegevens erop worden gezet. Zet de box op VTM en wacht een uur. Werkt het dan nog niet dan een heractivatie aanvragen. Wil dat na een uur ook niet werken dan de klantendienst bellen

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

Heb je de kaart er al eens uitgehaald en terug erin 

Wel met de chip natuurlijk naar de goede kant 

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

Het kan alleen maar een fout zijn bij tv Vlaanderen.

Ontvanger is uitgeschakeld en niet ( goed ) geactiveerd bij tv Vlaanderen.

Eerder al meegemaakt, de oude en nieuwe contractanten moesten copies van paspoorten mailen etc voordat het eindelijk geactiveerd werd.

Geplaatst:
2 uren geleden, smetje limb.BE zei:

Heb je de kaart er al eens uitgehaald en terug erin 

Wel met de chip natuurlijk naar de goede kant 

De MZ102 heeft een vast microSIM kaartje...

• Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:
5 uren geleden, el renegade zei:

Het kan alleen maar een fout zijn bij tv Vlaanderen.

Ontvanger is uitgeschakeld en niet ( goed ) geactiveerd bij tv Vlaanderen.

Eerder al meegemaakt, de oude en nieuwe contractanten moesten copies van paspoorten mailen etc voordat het eindelijk geactiveerd werd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen