Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe komt het dat wanneer ik in de Vuduo4kse een module van tv vlaanderen plaats en in de kaartlezer mijn canaal digitaalkaart er conflict onstaat en geen van beide signaal decodeert.

doe ik hetzelfde in mijn Vuduo²se dan heb ik wel beeld zowel op tvv en canaal digitaal  nogthans is de duo4kse veelnieuwer dan de duo² se ???

Zorba

VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000

• Moderator
Geplaatst:
1 minuut geleden, Zorba zei:

Hoe komt het dat wanneer ik in de Vuduo4kse een module van tv vlaanderen plaats en in de kaartlezer mijn canaal digitaalkaart er conflict onstaat en geen van beide signaal decodeert.

Zonder informatie welke software je op de ontvanger gebruikt en welke softcam je voor de kaart gebruikt is een antwoord gissen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

vu duo2 SE ??  Is volgens mij nooit geproduceerd

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

• Moderator
Geplaatst:

Geen softcam?

Dan gaat je kaart niet werken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

op de 4K box moet oscam arm zitten en dezelfde instellingen als de werkende box

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

haal ik de CI module eruit dan werkt de kaart wel op de 4kse

1 minuut geleden, bellejt zei:

wat bedoel je met oscam arm ??

Zorba

• Moderator
Geplaatst:

Tja, dan zal eer een instelling niet goed staan.

Ik gebruik zelf VTi voor mijn Vu+, daarin zit een menu, "CItaken", waarmee je kan aangeven welke zenders er door het CI module gedecodeerd moeten worden.

De rest wordt dan door Oscam behandeld.

Zonder die configuratie krijg je conflicten door de zenders welke zowel door Canaldigitaal als TVV worden uitgezonden.

image.png

image.png

Geplaatst:

Op afstand kijk en lees ik mee.

De informatie is niet volledig die je ons geeft @Zorba

heb je twee kaarten

heb je een kaart en één CI+ Cam

heb je een share lopend via de default OpenPli oscam

ik wil wel helpen maar je plaatst onvolledige informatie over wat daar bij jouw werkende is

client en server etc.

Mercy Mercy Me

Robert Palmer

Geplaatst:
Op 16-12-2024 om 12:51, Tonskidutch zei:

heb je twee kaarten

heb je een kaart en één CI+ Cam

heb je een share lopend via de default OpenPli oscam

Ik heb twee kaarten  de tvv zit in de module en de CD zit in de kaartlezer. Er loopt een internsharing met cdkaart , TVV is niet mogelijk  omdat een via module niet te sharen valt.

De 4kse zit in de kaartlezer CD en de module met TVV kaart in het slot bovenste (onderste blijft hetzelfde) en 4kse is de user toelater. en met deze combinatie werkt niets, haal ik de module eruit dan werkt CD wel via oscam

De Vuduo²  kijkt via sharing naar CD en via module naar TVV en alles werkt wel!

Zorba

Geplaatst:

Als je dus een CI-Cam hebt (met ingebouwde of losse kaart) moet je de zenders van dat pakket allemaal apart toewijzen aan die CI-Cam.

Niet de provider maar echt elke zender apart toevoegen.

Een CI-slot is bij de andere modellen dubbel uitgevoerd, maar niet bij deze Duo4Kse.

En dan moet je daarnaast Oscam vertellen dat deze reeds toegewezen zenders er niet meer bij horen...

Er zijn namelijk in het CD abonnement pakket ook zenders die in het TVV pakket zitten.

Dus dat op zender decoderen wordt verstoord door die overlappende zenders die ook in Oscam gedecodeerd willen worden met een CD kaart.

Ik kan me echter voorstellen dat je die CD kaart beter in de oudere Duo2 stopt en met Oscam shared (naar de Duo4Kse) om het daarmee makkelijker te maken voor de opmaak van de client reader in Oscam.

Mercy Mercy Me

Robert Palmer

• Moderator
Geplaatst:

De vraag is of openpli dat ondersteunt.

VTi ondersteunt dat wel in de menu optie CI taken.

Ik weet uit eigen ervaring dat dat prima werkt met een CI module en een kaart in je ontvanger.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen