SoarSat Geplaatst: maandag om 12:38 Geplaatst: maandag om 12:38 Hopelijk weet iemand hier dit nog. Ik dacht dat enkel de vroegere secaboxen het Mediahighway systeem ondersteunden, maar blijkbaar hadden andere ontvangers dit ook. Hadden de Strong 6825 of Philips DSR 8121 dit ook? Wellicht nog anderen? Ik ben op zoek naar een Mediahighway ontvanger en wil graag een goede vinden. Met de vroeger Secaboxen bedoel ik alle ontvangers met dit design:
Tonskidutch Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden De dreambox dm7000 / dm500 had dat ook vanaf een bepaald moment met enigma1 firmware. Die mediahighway EPG hadden ze ingevoerd vanaf het moment of kort daarna dat ze op 23,5 Oost gingen uitzenden en astra 19,2 verlieten. en meer hier succes Paper Aeroplane Angus & Julia Stone
SoarSat Geplaatst: 18 uren geleden Auteur Geplaatst: 18 uren geleden Het gaat me niet echt om de epg zelf, eigenlijk dacht ik dat Mediahighway het volledige menu en epg waren. Ik weet dat je Mediahighway EPG in linux ontvangers kan aanvinken. Maar het gaat me meer om het oude typische C+ Menu design met het rode info balkje onderaan. Net zoals de oude Sky UK ontvangers het blauw gele design hadden. Wij hadden vroeger de Philips in de foto. Deze had zeker dit design. Ik geloof de Strong SRT 8000 ook. Later gebruikte ze een blauw paars menu als ik het goed heb. 3 uren geleden, Tonskidutch zei: De dreambox dm7000 / dm500 had dat ook vanaf een bepaald moment met enigma1 firmware. Die mediahighway EPG hadden ze ingevoerd vanaf het moment of kort daarna dat ze op 23,5 Oost gingen uitzenden en astra 19,2 verlieten. en meer hier succes
D-box Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden Ik heb nog ergens een Philips/Pace DSR 2211 maar volgens mij heeft niemand er nog iets aan. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
SoarSat Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden 5 uren geleden, D-box zei: Ik heb nog ergens een Philips/Pace DSR 2211 maar volgens mij heeft niemand er nog iets aan. Deze heeft het Mediahighway Canal+ menu met de kleurtjes?
D-box Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 25 minuten geleden, SoarSat zei: Deze heeft het Mediahighway Canal+ menu met de kleurtjes? Geen idee, ik heb m ergens in een kast liggen, heb m al jaren niet meer aangesloten, je hebt er geen flikker meer aan ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Mimisiku Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ik heb nog ergens een Strong 8000 en een Nokia 9302 liggen. Allemaal oude Seca bakjes. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen