B17 Geplaatst: maandag om 15:06 Geplaatst: maandag om 15:06 Bestaat er een optie voor multiboot zonder gebruik van die Gutemine (Alan Turing) ? Groet, B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Mojo Geplaatst: maandag om 16:51 Geplaatst: maandag om 16:51 (aangepast) 1 uur geleden, B17 zei: Bestaat er een optie voor multiboot zonder gebruik van die Gutemine (Alan Turing) ? Groet, B17 Joh..... Ik denk het wel. Of zouden ze hier een vals topic erover geopend hebben? maandag om 16:56 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
B17 Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden ????? ik bedoel dus zonder Barry Allen, Gutemine, Alan Turing, kortom zonder de maker van deze virussen... 🙃 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden al eens van OFGwrite gehoord? Mercy Mercy Me Robert Palmer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen