bellejt Geplaatst: woensdag om 15:52 Geplaatst: woensdag om 15:52 beetje speeksel is ook al oke zoals ik soms doe met mijn credit cards Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mimisiku Geplaatst: gisteren om 04:25 Geplaatst: gisteren om 04:25 De kaarten doen het wel in zijn andere ontvanger! Dus die tip gaat het niet oplossen. Klaarblijkelijk een probleem in zijn eerstgenoemde ontvanger. Hetzij software/configuratie of een hardware defect (defecte kaartlezer(s)). Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Frans B Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Je kan de OSCam verwijderen en weer opnieuw installeren. Dan komt de juiste config er ook bij. System Administrator (niet van deze site)
Moderator ceesv Geplaatst: 22 uren geleden Moderator Geplaatst: 22 uren geleden 19 uren geleden, ceesv zei: Heb je wel ontvangst op het CD info kanaal? En wat is het anrwoord? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Alex1970 Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden 3 uren geleden, Mimisiku zei: De kaarten doen het wel in zijn andere ontvanger! Dus die tip gaat het niet oplossen. Klaarblijkelijk een probleem in zijn eerstgenoemde ontvanger. Hetzij software/configuratie of een hardware defect (defecte kaartlezer(s)). De tip gaat wel op, heb het meermaals meegemaakt dat een kaart het in de ene kaartlezer wel werkte en in een andere niet, maar na schoonmaken wel. Zal wel te maken hebben met de contactpunten in de lezer die dan net op een iets ander punt op de smartcard contact maken. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Moderator ceesv Geplaatst: 21 uren geleden Moderator Geplaatst: 21 uren geleden En dat met 2 kaartlezers en 2 kaarten tegelijk? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Als ineens de decodering via de kaarten ophoudt en de entitlements ERROR + NEEDINIT geeft in het oscam webinterface is er beslist iets mis. - Kaarten verkeerd om erin! - Kaarten stuk! - Kaartlezers stuk - Solo2 Stuk - Beide Providers hebben je kaarten "gekilled" snelste methode is kijken of de kaart wel initialiseert in een andere receiver The Unforgettable Fire U2
Moderator ceesv Geplaatst: 20 uren geleden Moderator Geplaatst: 20 uren geleden Hetgeen geschied is, de kaarten werken volgens TS in een andere ontvanger. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden aha daar heb ik overheen gelezen, tja dan is de oude Solo2 aan vervanging toe. of je probeert het met een USB cardreader nog eens The Unforgettable Fire U2
Mojo Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden 2 minuten geleden, Tonskidutch zei: tja dan is de oude Solo2 aan vervanging toe. Nou nou. Zo snel moet je nu ook weer niet opgeven Ik zou eerst OScam controleren en/of opnieuw installeren. Ook het schoonmaken van de contacten in de tuner uitvoeren dmv een stuk papier om de kaart en een paar keer insteken en uithalen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Codx Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden (aangepast) 3 minuten geleden, Mojo zei: Nou nou. Zo snel moet je nu ook weer niet opgeven Ik zou eerst OScam controleren en/of opnieuw installeren. Ook het schoonmaken van de contacten in de tuner uitvoeren dmv een stuk papier om de kaart en een paar keer insteken en uithalen. Oscam opnieuw installeren lijkt me niet nodig,, hoogstens de oscam.server als er in gerommeld is. Maar check wat er gebeurd. Waarschijnlijk zitten de kaarten er niet goed in of is er iets met de reader aan de hand. Trouwens wel even de box herstarten, want er is een oscam bug dat als de kaart eenmaal vast loopt en jij herstart de reader dat die niet zomaar weer terug komt 19 uren geleden aangepast door Codx 1 SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Tonskidutch Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Ja dat valt nog te proberen, dat had ik ook al eens bij de oudere Vu+ modellen. The Unforgettable Fire U2
bellejt Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden gewoon een copy van de image van de werkende op de slechte zetten en kijken of dat wat uithaalt.Simpel en als ze dan niet werken is het zeker dat de kaartlezers het probleem zijn. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Een copy gaat via automaticfullbackup als extra plugin voor die VTI images die hij gebruikt. eerst even erop zetten dus linkje als je aangemeld bent kun je de ipk ook downloaden https://vuplus-support.org/wbb4/index.php?thread/99285-automaticfullbackup/&postID=1371691#post1371691 LET OP versie 6.7 werkt op de oude Solo2 o ja eh wel de andere Solo2 uitschakelen i.v.m. het IPadres dat anders dubbel is The Unforgettable Fire U2
Mojo Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden 48 minuten geleden, Codx zei: Oscam opnieuw installeren lijkt me niet nodig,, hoogstens de oscam.server als er in gerommeld is Wellicht kan hij die hier posten. 49 minuten geleden, Codx zei: Trouwens wel even de box herstarten, want er is een oscam bug dat als de kaart eenmaal vast loopt en jij herstart de reader dat die niet zomaar weer terug komt Weet jij ook sinds wanneer die bug er in zit? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen