Pierre6103 Geplaatst: donderdag om 15:45 Auteur Geplaatst: donderdag om 15:45 En hoe gaat dat precies?
bellejt Geplaatst: donderdag om 15:46 Geplaatst: donderdag om 15:46 met die module heb je oscam niet nodig maar een image die ze herkent en ben je meteen de klos aangaande het aantal kanalen dat tegelijk opent Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: donderdag om 17:08 Moderator Geplaatst: donderdag om 17:08 1 uur terug, Pierre6103 zei: En hoe gaat dat precies? Lees dit eens door. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pierre6103 Geplaatst: vrijdag om 09:55 Auteur Geplaatst: vrijdag om 09:55 Alvast bedankt ceesv. Deze informatie is zeer praktisch. De CI Cam wordt kan ik nu zien maar op sommige zenders, vrt 1 en canvas is de ontvangst niet goed. Moet ik ergens nog iets anders instellen?
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 10:00 Geplaatst: vrijdag om 10:00 Als de ontvangst niet goed is op enkel twee zenders kun je het beste kijken of die op één en dezelfde tranponder liggen. (hor-vert) Want aan kaart en decodering ligt slechte ontvangst niet, dat ligt aan je schotel en LNB's. O What A Night Heidi Parton , Dolly Parton
Moderator ceesv Geplaatst: vrijdag om 11:21 Moderator Geplaatst: vrijdag om 11:21 1 uur terug, Pierre6103 zei: is de ontvangst niet goed. Wat bedoel je met niet goed? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pierre6103 Geplaatst: vrijdag om 11:23 Auteur Geplaatst: vrijdag om 11:23 @Tonskidutch Misschien moet ik dan de frequenties manueel bijstellen? @ceesv Niet goed wil zeggen gestoord beeld met blokjes en geluid niet duidelijk @TonskidutchSchotel en LNB zijn Ok want alles werkt ja op mijn solo 4k zonder problemen.
Moderator ceesv Geplaatst: vrijdag om 11:27 Moderator Geplaatst: vrijdag om 11:27 Er zijn verschillende oorzaken die dit kunnen veroorzaken. Heb je bijvoorbeeld een dect telefoon in de buurt van je ontvanger staan? De schotel kan misschien nog beter uitgericht worden. Wat geeft je ontvanger voor kwaliteit en signaalsterkte aan voor deze zenders. Je kan dat onder in het beeld zien in de statusbalk wanneer je de zender kiest. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 11:33 Geplaatst: vrijdag om 11:33 rest nog die coax kabel en f-connector die je enkel aan of af mag koppelen zonder stroom op het toestel (spanningspiek op je tuner voorkomen) de aangesneden f-connector kan misschien net iets te korte koperkern hebben voor die DUO4K en wel contact maken in de SOLO4K O What A Night Heidi Parton , Dolly Parton
Pierre6103 Geplaatst: vrijdag om 11:41 Auteur Geplaatst: vrijdag om 11:41 2 minuten geleden, Tonskidutch zei: rest nog die coax kabel en f-connector die je enkel aan of af mag koppelen zonder stroom op het toestel (spanningspiek op je tuner voorkomen) de aangesneden f-connector kan misschien net iets te korte koperkern hebben voor die DUO4K en wel contact maken in de SOLO4K Dat zou ik nog eens kunnen proberen alhoewel het gekochte coax verbindingen.
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 11:43 Geplaatst: vrijdag om 11:43 ja en ook dan! Ik merkte het tussen mijn Ultimo4K en de Zero4K ook ivm met de lengte van koperkern die boven de rand van je connector moet uitsteken O What A Night Heidi Parton , Dolly Parton
Moderator ceesv Geplaatst: vrijdag om 11:57 Moderator Geplaatst: vrijdag om 11:57 En probeer eventueel even een nieuwe fastscan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pierre6103 Geplaatst: vrijdag om 13:24 Auteur Geplaatst: vrijdag om 13:24 @TonskidutchCoax Kabel wissel heeft geen zoden aan de dijk gebracht. Het moet met een instelling te maken hebben die ik nog niet gevonden heb want de solo 4k heeft dezelfde image en werkt goed met de ci module en kaart samen. Vraagje: Als ik zonder ci module zou proberen, alleen de TV Vlaanderen kaart, wat moet ik dan aan de instellingen veranderen? En moet de chip naar beneden of boven in de sleuf gestoken worden?
bellejt Geplaatst: vrijdag om 13:29 Geplaatst: vrijdag om 13:29 ik zou eens proberen de oscam instellingen van de werkende naar de niet werkende box te copieren Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen