bellejt Geplaatst: vrijdag om 13:52 Geplaatst: vrijdag om 13:52 met een FTP programma bv zoals DCC Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Frans B Geplaatst: vrijdag om 14:02 Geplaatst: vrijdag om 14:02 Of met WinSCP. Dat werkt heel makkelijk, er zit zelfs een editor in. System Administrator (niet van deze site)
Pierre6103 Geplaatst: vrijdag om 14:05 Auteur Geplaatst: vrijdag om 14:05 En ik welke file vind ik die settings?
bellejt Geplaatst: vrijdag om 14:08 Geplaatst: vrijdag om 14:08 daar zal je hulp nodig hebben van iemand die hetzelfde image als jij gebruikt want blijkbaar is er verschil waar die oscam configs staan Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Frans B Geplaatst: vrijdag om 14:50 Geplaatst: vrijdag om 14:50 Je kan ook in de oscam webinterface de oscam.server file zelf instellen. Staat onder Files. System Administrator (niet van deze site)
bellejt Geplaatst: vrijdag om 14:54 Geplaatst: vrijdag om 14:54 daar kan je ook in copieren maar dan moet je nog de juiste directory hebben om ze op te slaan Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: vrijdag om 16:39 Moderator Geplaatst: vrijdag om 16:39 Op 19-12-2024 om 16:45, Pierre6103 zei: En hoe gaat dat precies? Er komen nog 2 vragen bij mij op. Is dit CI module nog steeds in staat programma's ongestoord te decoderen of heb je een recentere versie nodig? In het CI module is een instelling voor hoge bitrate ondersteuning, staat die goed ingesteld? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pierre6103 Geplaatst: vrijdag om 17:29 Auteur Geplaatst: vrijdag om 17:29 @ceesvBeeld is op sommige TV Vlaanderen zenders nog steeds gestoord. Ik heb net de oscam.server files en de andere files in de etc/tuxbox/config van beide boxen vergeleken. Eén verschil kon ik vinden. Ik ga morgen de config file via FTP (Filezilla) terug op de uno box spelen en zien wat dat geeft. Daarna kijk ik nog naar de hoge bitarate ondersteuning, daar kan ook nog de fout liggen. Alvast bedankt voor je bijdrage.
bellejt Geplaatst: vrijdag om 18:42 Geplaatst: vrijdag om 18:42 heb je nu enkel de module of een losse kaart voor in de module ? Indien het laatste dan heb je die module niet nodig met de juiste oscam files. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:42 Geplaatst: gisteren om 08:42 13 uren geleden, bellejt zei: heb je nu enkel de module of een losse kaart voor in de module ? Indien het laatste dan heb je die module niet nodig met de juiste oscam files. het wordt ook ondanks onze vragen niet duidelijk hetgeen @Pierre6103 heeft en doet doei Mercy Mercy Me Robert Palmer
Pierre6103 Geplaatst: 20 uren geleden Auteur Geplaatst: 20 uren geleden Ik heb een kaart en een CI Module, wat is daar niet duidelijk aan? Bovendien werd mijn vraag niet beantwoord of het zonder CI Module kon of niet. Dank Beljet weet ik nu dat alleen kaart ook kan. Daarom nogmaals de vraag of die met de Chip naar boven of onder erin moet. @Tonskidutch Andere coax kabels wa echt geen goede oplossing omdat er niks veranderte. Ondanks alle tips die mijn probleem NIET opgelost hebben, ben ik er nu toch in geslaagd dankzij @Jürgen harteijk dank voor je overzicht. Ik heb via de instellingen de standardinstellingen opnieuw doorloopen en dan het advies opgevolgd, eerst alles met neen beantwoorden en dan de softcam installeren en de fastscan HD uitgevoerd. Problemen opgelost. En als iemand nog weet waar ik zenderlijst kan invoeren van astra 19,2 en 23,5 die vooral TV Vlaanderen zenders bevat zou het plaatje perfewkt maken. Aan iedereen hartelijk dank.
Moderator ceesv Geplaatst: 20 uren geleden Moderator Geplaatst: 20 uren geleden 7 minuten geleden, Pierre6103 zei: Ik heb een kaart en een CI Module, wat is daar niet duidelijk aan? Er bestaan CI modulen met een vast ingebouwde kaart en er bestaan CI modulen waar je een losse kaart in kunt steken. Welke jij hebt is ons niet duidelijk. In een VU+ ontvanger kijkt de chip van de kaart naar beneden. 7 minuten geleden, Pierre6103 zei: En als iemand nog weet waar ik zenderlijst kan invoeren van astra 19,2 en 23,5 die vooral TV Vlaanderen zenders bevat zou het plaatje perfewkt maken. Eenvoudig een fastscan voor TVV uitvoeren in het menu. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Gewoon de FastScan optie gebruiken. Kies voor TV-Vlaanderen en nog een keer voor Canal Digitaal. Dan heb je beide providers keurig in je lijst.. De smartcard gaat met de chip naar achter en naar beneden in de kaartlezer… De smartcard van de provider waarvan je het meest denkt te gaan opnemen gaat in de kaartlezer Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen