Pedro4 Geplaatst: woensdag om 19:34 Geplaatst: woensdag om 19:34 Is het mogelijk om via de iptv streamer b.v met de xsarius sniper 2 of de formuler z11 pro opgenomen films die al op mijn nas staan te bekijken? En zoja hoe kan ik dat instellen? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pionewbie Geplaatst: woensdag om 20:57 Geplaatst: woensdag om 20:57 De xsarius sniper 2 heeft de Kodi app. Kodi is een mediaspeler app die kan doen wij jij wil.
Pedro4 Geplaatst: woensdag om 21:29 Auteur Geplaatst: woensdag om 21:29 (aangepast) 48 minuten geleden, Pionewbie zei: De xsarius sniper 2 heeft de Kodi app. Kodi is een mediaspeler app die kan doen wij jij wil. de xsarius is nu besteld. proberen als hij binnen is. bedankt. woensdag om 21:45 aangepast door Pedro4 DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 19 uren geleden Auteur Geplaatst: 19 uren geleden Op 18-12-2024 om 22:29, Pedro4 zei: de xsarius is nu besteld. proberen als hij binnen is. bedankt. ik moet de nas nu toevoegen. welke moet ik hebben? zie bijlage. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
jeevanhoof Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Als het enkel om af te spelen is zou je kastje de NAS als media server moeten zien staan zonder extra instellingen. Probeer het IP adres van je NAS eens in te geven bij add netwerk locaties. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ja als hij ( @Pedro4 ) zijn NAS wachtwoord niet heeft kan die op dit moment nix met z'n xsarius. Eerst het ene probleem oplossen. En dan de NFS toegangsrechten op de synology instellen en NFS gebruiken op die Xsarius... succes Mercy Mercy Me Robert Palmer
Pedro4 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden 31 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ja als hij ( @Pedro4 ) zijn NAS wachtwoord niet heeft kan die op dit moment nix met z'n xsarius. Eerst het ene probleem oplossen. En dan de NFS toegangsrechten op de synology instellen en NFS gebruiken op die Xsarius... succes bedankt. ja dat ww is nog een probleem. ben nu met het ww bezig maar is lastig en riskant. ben aan het kijken of ik een ict er kan vragen om het in te stellen. ik neem aan dat ik het ww nodig heb om vanaf de xsarius de nas te benaderen? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Met NFS niet met Samba/CIFS wel maar dit zijn bekende thema's NFS instellen moet natuurlijk op het webinterface van de NAS dus je komt er niet omheen Mercy Mercy Me Robert Palmer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen