Pedro4 Geplaatst: woensdag om 17:10 Auteur Geplaatst: woensdag om 17:10 Ik wil vanuit de iptv box naar de nas en niet met mijn vu DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
jeevanhoof Geplaatst: donderdag om 06:18 Geplaatst: donderdag om 06:18 Staat op de NAS UPnP of DLNA ingeschakeld? Als dit het geval is moet je box de media bestanden op je NAS zien. Heb je VLC als speler al geprobeerd? mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Pedro4 Geplaatst: 15 uren geleden Auteur Geplaatst: 15 uren geleden Op 26-12-2024 om 07:18, jeevanhoof zei: Staat op de NAS UPnP of DLNA ingeschakeld? Als dit het geval is moet je box de media bestanden op je NAS zien. Heb je VLC als speler al geprobeerd? mvg waar kan ik zien hoe hij ingesteld is? iemand anders heeft dit allemaal ingesteld maar die kan ik niet meer vragen om te helpen. configuratiescherm? vlc nog niet geprobeerd. Ik kan gewoon niet vanuit iptv kastje naar mijn nas.. laat staan afspelen. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Zilverhippie Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden Ga naar "Package center" en kijk als het pakket Mediacenter geïnstalleerd staat. 1
Pedro4 Geplaatst: 14 uren geleden Auteur Geplaatst: 14 uren geleden 38 minuten geleden, Zilverhippie zei: Ga naar "Package center" en kijk als het pakket Mediacenter geïnstalleerd staat. bedoel je mediaserver ? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
jeevanhoof Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Nog wat leesvoer : https://kb.synology.com/en-me/DSM/tutorial/How_to_enjoy_multimedia_contents_stored_on_Synology_NAS_with_DLNA_UPnP_compliant_DMAs dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Even voor die andere lezers hier op sat4all die zich misschien zo'n kassie die xsarius sniper 2 willen aanschaffen; die specs zijn heel onduidelijk wat ie allemaal kan afspelen. Als je bijvoorbeeld zoekt of die .ts bestanden afspeelt (dus opnames van je enigma2 receiver) staat dat er niet bij vermeld, alleen etcetera. het is geen zoekwedstrijd, maar ik kon het echt nergens terug vinden wat het ding kan. Is It Real Oliver Koletzki, Balou
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Ik heb daarover al eerder een opmerking gemaakt. De tijd en ervaring zal het ons leren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen