Pedro4 Geplaatst: woensdag om 22:42 Geplaatst: woensdag om 22:42 Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt van mijn nas. Ik moet deze aan mijn vu sat toevoegen maar heb daarom deze gegevens nodig. Ik share intern maar reset ik dan ook die instellingen zodat ik die instellingen dan kwijt ben? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 08:21 Geplaatst: donderdag om 08:21 wat voor merk NAS? Mercy Mercy Me Robert Palmer
Pedro4 Geplaatst: donderdag om 10:10 Auteur Geplaatst: donderdag om 10:10 1 uur geleden, Tonskidutch zei: wat voor merk NAS? synology DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 10:22 Geplaatst: donderdag om 10:22 Opmerkingen: Als al uw Synology NAS -apparaten geen internettoegang hebben, gebruik dan Synology Assistant om uw NAS te zoeken. Raadpleeg dit artikel voor meer informatie. Als uw Synology NAS geen pieptoon geeft wanneer u de RESET-knop ingedrukt houdt, kan dit te wijten zijn aan een hardwarefout. Neem contact op met uw plaatselijke wederverkoper voor RMA-service als uw Synology NAS nog binnen de garantieperiode valt. Na het resetten van uw Synology NAS kan het LAN IP -adres veranderen en wordt het beheerderswachtwoord opnieuw ingesteld. Per model kan die reset button verschillen, daarvoor kijk je in de manual. https://kb.synology.com/en-global/search?sources[]=hardware_installation_guide Mercy Mercy Me Robert Palmer
Pedro4 Geplaatst: donderdag om 10:33 Auteur Geplaatst: donderdag om 10:33 7 minuten geleden, Tonskidutch zei: Opmerkingen: Als al uw Synology NAS -apparaten geen internettoegang hebben, gebruik dan Synology Assistant om uw NAS te zoeken. Raadpleeg dit artikel voor meer informatie. Als uw Synology NAS geen pieptoon geeft wanneer u de RESET-knop ingedrukt houdt, kan dit te wijten zijn aan een hardwarefout. Neem contact op met uw plaatselijke wederverkoper voor RMA-service als uw Synology NAS nog binnen de garantieperiode valt. Na het resetten van uw Synology NAS kan het LAN IP -adres veranderen en wordt het beheerderswachtwoord opnieuw ingesteld. Per model kan die reset button verschillen, daarvoor kijk je in de manual. https://kb.synology.com/en-global/search?sources[]=hardware_installation_guide internet verbinding is er en waarschijnlijk gaat de reset ook goed maar ik heb gezocht op google maar ik weet niet of na de ww reset de interne share intact blijft. Als die eruit is werkt het hier niet meer en ik heb niemand meer die dit in kan stellen. Neem nu het risico niet maar wil de nas wel toevoegen op een ander apparaat en daarom ww nodig. Lastig. als het ip adres wijzigt zoals je beschrijft zou het kunnen dat het niet meer werkt. Of dat is geen probleem? Geen idee. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 10:38 Oplossing Geplaatst: donderdag om 10:38 Meestal is dat geen probleem, met het LAN IP-adres. shares??? durf ik niet te garanderen meer hier https://kb.synology.com/nl-nl/search?query=shares na reset Mercy Mercy Me Robert Palmer
Pedro4 Geplaatst: donderdag om 10:41 Auteur Geplaatst: donderdag om 10:41 2 minuten geleden, Tonskidutch zei: Meestal is dat geen probleem, met het LAN IP-adres. shares??? durf ik niet te garanderen meer hier https://kb.synology.com/nl-nl/search?query=shares na reset bedankt. ik ga verder lezen. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Psychosammie Geplaatst: donderdag om 13:42 Geplaatst: donderdag om 13:42 (aangepast) Oh oh oh, ik maak me ernstig zorgen over het beheer van die NAS. Om te beginnen maak je natuurlijk gebruik van Keepass om al je accounts en wachtwoorden veilig op te slaan. Dan is er de Synology kennisbank: https://kb.synology.com/nl-nl/DSM/tutorial/How_do_I_log_in_if_I_forgot_the_admin_password In dit artikel kan je ook zien wat er allemaal gereset wordt. Dit heet trouwens een Modus 1 reset. Modus 2 is fabrieksinstellingen. Maar als jij met je browser automatisch inlogt dan is dat wachtwoord dus opgeslagen in de browser. Dan kan je via je browser het wachtwoord achterhalen. Als je een PC hebt die een netwerkverbinding naar de NAS maakt dan heeft Windows dat wachtwoord opgeslagen in de credentials en zou je het daar moeten kunnen achterhalen. donderdag om 13:45 aangepast door Psychosammie Toevoeging Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Pedro4 Geplaatst: donderdag om 14:11 Auteur Geplaatst: donderdag om 14:11 28 minuten geleden, Psychosammie zei: Oh oh oh, ik maak me ernstig zorgen over het beheer van die NAS. Om te beginnen maak je natuurlijk gebruik van Keepass om al je accounts en wachtwoorden veilig op te slaan. Dan is er de Synology kennisbank: https://kb.synology.com/nl-nl/DSM/tutorial/How_do_I_log_in_if_I_forgot_the_admin_password In dit artikel kan je ook zien wat er allemaal gereset wordt. Dit heet trouwens een Modus 1 reset. Modus 2 is fabrieksinstellingen. Maar als jij met je browser automatisch inlogt dan is dat wachtwoord dus opgeslagen in de browser. Dan kan je via je browser het wachtwoord achterhalen. Als je een PC hebt die een netwerkverbinding naar de NAS maakt dan heeft Windows dat wachtwoord opgeslagen in de credentials en zou je het daar moeten kunnen achterhalen. Hoe moet dat via credentials? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Psychosammie Geplaatst: donderdag om 15:02 Geplaatst: donderdag om 15:02 Gebruik op eigen risico! Eén van de vele fijne tools van NirSoft. CredentialsFileView - Decrypt the Credentials files of Windows Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Pedro4 Geplaatst: donderdag om 16:11 Auteur Geplaatst: donderdag om 16:11 1 uur terug, Psychosammie zei: Gebruik op eigen risico! Eén van de vele fijne tools van NirSoft. CredentialsFileView - Decrypt the Credentials files of Windows Thanks DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
jeevanhoof Geplaatst: donderdag om 18:02 Geplaatst: donderdag om 18:02 (aangepast) Als je je aanmeld, kan je toch aanvinken dat je het paswoord ben vergeten. Of ben je de gebruikersnaam ook vergeten? Oei overgelezen Normaal krijg je toch regelmatig mails van je NAS , over de toestand van je schijven? Staat daar je naam niet in? donderdag om 18:03 aangepast door jeevanhoof dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Pedro4 Geplaatst: vrijdag om 19:41 Auteur Geplaatst: vrijdag om 19:41 Op 19-12-2024 om 19:02, jeevanhoof zei: Als je je aanmeld, kan je toch aanvinken dat je het paswoord ben vergeten. Of ben je de gebruikersnaam ook vergeten? Oei overgelezen Normaal krijg je toch regelmatig mails van je NAS , over de toestand van je schijven? Staat daar je naam niet in? het wachtwoord weet ik niet maar ga het proberen zoals hierboven aangegeven credentialfileview DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden het is opgelost. Kleine reset gedaan van de nas en het ip adres van de nas handmatig aangepast. Klaar. Bedankt allen. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen