Toyota Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Ik zou wel graag de specificatie zien van de LNB
Sprietje Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) Welke specificatie? Of die 0,1 of 0,2 dB ruis heeft? 9 uren geleden aangepast door Sprietje
Moderator ceesv Geplaatst: 9 uren geleden Moderator Geplaatst: 9 uren geleden 3 uren geleden, Toyota zei: een foto van een produkt zonder info heeft geen waarde in mijn beleving. Nu weet je alles van deze lnb, (en nog niets)😉 Google is je vriend. Product sellpoints Eenvoudig inzetbaar ontwerp : De lnb 0.1db is ontworpen voor eenvoudige installatie zonder intern Diseqc-switch, ideaal voor de moderne satellietkruiser. Seamloze 0,1 dB prestaties:Ervaar ultrahoge kwaliteit met de lnb 0.1 db, perfect voor heldere en scherpe satelliettekeningen. Precisie afstandsbereik:Met een aanpasbare afstand van 0-37 mm, biedt de lnb 0.1db optimale prestaties voor elk installatie. HD-technologie:Geniet van de hoogste resolutie met de lnb 0.1 db, ontworpen voor HD en 4K Ultra HD-kwaliteit. Breed frequentiebereik:De lnb 0.1db, met een ingang van 10,7-12,75 GHz, biedt versatile compatibiliteit met diverse satellietdiensten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden En voor welke satellietafstand is hij dan geschikt?
Moderator ceesv Geplaatst: 8 uren geleden Moderator Geplaatst: 8 uren geleden 37 minuten geleden, ceesv zei: Nu weet je alles van deze lnb, (en nog niets)😉 Tja, meer wil de verkoper er niet over kwijt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
edbe Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 1 uur terug, Toyota zei: Ik zou wel graag de specificatie zien van de LNB gewoon google gebruiken 2 x Gigablue UHD & Bigsat & T90 (30w-24w-5w-1w-7o) & (52o-42o-39o-28o-23o-19o-16o-13o-9o-5o-2o)
Sprietje Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Maar voor de kenner zegt 1 foto van de verstelbare lnb meer dan genoeg, meer dan er op internet te vinden is.
Toyota Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) Google zegt 0 tot 6 graden. Al lijkt me 0 graden onmogelijk. Daarbij heb je al een afstand tussen de LNB's in het begin en die kan ik echt niet vinden. 7 uren geleden aangepast door Toyota
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden Die afstand astaat in de specificaties die ik gepost heb, 0 - 37 mm. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 29 minuten geleden, Toyota zei: Google zegt 0 tot 6 graden. Al lijkt me 0 graden onmogelijk. Daarbij heb je al een afstand tussen de LNB's in het begin en die kan ik echt niet vinden. Je kunt toch alles opmeten van de foto op je scherm? Iedereen met een beetje kennis van lnb's weet dat de hals van een lnb 40mm diameter is. Dan kun je op je scherm opmeten dat de kop van de lnb 60mm is. Ze kunnen dus niet dichter bij elkaar dan 60mm. En je kunt dan ook opmeten dat de grootste afstand 98mm is. Hoeveel graden satellietafstand dat is, is afhankelijk van de schoteldiameter. Bij een schotel van 60x65cm waar ook de triple-lnb voor gemaakt is, is de afstand tussen de Astra 19,2 en 28,2 80mm. Dat ligt dus mooi tussen de 60 en 98mm is van het bereik van dit verstelbaar monoblock. Dat er geen diseqc-switch in dit monoblock zit, kun je zien omdat beide lnb's hun eigen aansluitingen hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen