Mojo Geplaatst: zondag om 18:16 Geplaatst: zondag om 18:16 4 uren geleden, Sprietje zei: Een van de domste opmerkingen die ik ooit gelezen heb op dit forum. Het is ook geen opmerking. 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Maria1979 Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden Op 9-3-2025 om 11:13, Sprietje zei: Als de schotel mooi vlak op de tafel aansluit als je die met de voorzijde op de tafel legt, dan zou de schotel gewoon goed moeten werken. Dank je. er zit hier en daar wel een klein beetje roest. Het heeft geen meerwaarde een nieuwe schotel te kopen? Hetzij de echte triax of de merkloze triax?
Sprietje Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Je hebt toch ook nog eenzelfde schotel met dezelfde afmetingen maar dan het oude model? Die kun je eventueel ook gebruiken.
Maria1979 Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden Ja ik heb mijn eigen triax met de beweegbare arm. En een tweedehands triax (ook met deukjes in de rand) zonder beweegbare arm. zijn verder dezelfde maten. De tweedehands triax kwam met de triple lnb mee.
Maria1979 Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Geplaatst: 12 uren geleden 2e hands niet meer het beste qua schroefmateriaal. Aangezien alles er toch af moet, twijfel ik dus.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen