Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 december Geplaatst: 19 december Dit nieuws, heet van de pers, net binnengekomen: De nieuwe teamgenoot van Verstappen gaat Liam Lawson worden. Nieuw Zeelander, 22 jaar. Hij gaat dus Sergio Pérez opvolgen. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 december Auteur Geplaatst: 19 december Valtteri Bottas komt terug als reserve coureur bij Mercedes. Volgt daarmee Mick Schumacher op. bron: https://www.motorsport-magazin.com/formel1/news-281269-mercedes-comeback-von-valtteri-bottas-fix-neuer-formel-1-job-als-mick-schumacher-nachfolger/ "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
edbe Geplaatst: 19 december Geplaatst: 19 december beter dan Schumacher 2 x Gigablue UHD & 2 x Bigsat 45e,42e,39e,28e,23e,19e,13e,9e,5e and 30w,24w,15w,5w,1w,2e,7e
Tonskidutch Geplaatst: 20 december Geplaatst: 20 december Nu nog een ander haar stijl / kapsel... dan zie ik het wel zitten 😉 met valtteri Dandelion Pleasentries Röyksopp
Erwinnaar Geplaatst: maandag om 19:27 Geplaatst: maandag om 19:27 Potdicht. https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/285149/nos-en-ziggo-sport-verliezen-uitzendrechten-f1-samenvattingen Is niet helemaal zeker als ik het artikel zo lees maar alles lijkt erop want zie link hieronder. https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/285148/viaplay-neemt-presentator-kamphues-over-van-ziggo-sport#comment-6168489
Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Geplaatst: 16 uren geleden "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 16 uren geleden Moderator Geplaatst: 16 uren geleden Dit was de prijs in 2024. Ik ben benieuwd wat dit in 2025 gaat kosten. Waar een jaarabonnement voorheen 64,99 euro kostte, is die optie nu helemaal verdwenen. Er is in Nederland enkel een maandelijkse variant verkrijgbaar. Dit kost 11,90 euro per maand, wat neerkomt op 142,80 euro per jaar. Neem snel een abonnement op F1TV Pro en mis niets van het F1-seizoen 2024. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
D.Quijote Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Ja, en je betaald ook voor de maanden dat er geen F1 is. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Geplaatst: 16 uren geleden 7 minuten geleden, ceesv zei: en mis niets van het F1-seizoen 2024. Ik weet zeker dat je, hoe dan ook, niets van 2024 zal missen. 🤗😂😳🤭 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen