moonchild Geplaatst: vrijdag om 19:58 Geplaatst: vrijdag om 19:58 4k via F1 Tv pro lijkt er aan te komen, volgens tweakers proeven nu bezig. Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Moderator ceesv Geplaatst: vrijdag om 19:59 Moderator Geplaatst: vrijdag om 19:59 Ik zou het toejuichen, F1 in 4k zag er op satelliet altijd heel mooi uit. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 10:13 Geplaatst: zaterdag om 10:13 14 uren geleden, moonchild zei: 4k via F1 Tv pro lijkt er aan te komen, volgens tweakers proeven nu bezig. wa ga da kosten? Back To The Sea Sophie Zelmani
zeeteefje Geplaatst: zaterdag om 12:23 Geplaatst: zaterdag om 12:23 2 uren geleden, Tonskidutch zei: wa ga da kosten? Onbekend, maar tijdens de drie dagen van de wintertest gratis voor wie keek via Apple TV.
Con Geplaatst: zaterdag om 13:29 Geplaatst: zaterdag om 13:29 3 uren geleden, Tonskidutch zei: wa ga da kosten? Vorig jaar maart tot maart 2025 kostte dat € 94,99. 1 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
D.Quijote Geplaatst: zaterdag om 15:28 Geplaatst: zaterdag om 15:28 En dat heb ik ook betaald, tot maart 2026 Het schijnt dat bij de testdagen ook in 4k is uitgezonden, maar ik heb geen 4k, kijk het op een oude plasma. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Con Geplaatst: gisteren om 10:43 Geplaatst: gisteren om 10:43 (aangepast) 19 uren geleden, D.Quijote zei: En dat heb ik ook betaald, tot maart 2026 Het schijnt dat bij de testdagen ook in 4k is uitgezonden, maar ik heb geen 4k, kijk het op een oude plasma. Boeiend, dan zijn ze niet duurder geworden, weer een meevallertje. En ik ben al zeer tevreden zonder 4K. Vraag mij af of mijn oude ogen het verschil nog zien... gisteren om 10:45 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
moonchild Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Enkel reeds bestaande klanten betalen nog de oude prijs. Nieuwe klanten betalen 11,90 per maand, dus 119 voor alle races. Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen