Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jammer dat het in Zandvoort weg gaat. 

Maar je zag het ook in Duitsland. Prachtig circuit de Nürburgring, maar de kosten liepen de pan uit en dus ging daar ook de stekker eruit. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

De sport wordt op dit moment door de organisatie helemaal uitgemolken.

Er zouden 5 races live worden uitgezonden op het open net .................. geen een alleen Zandvoort.

Dit jaar geen samenvattingen van de F1 race meer bij studio sport of Ziggo alleen bij Viaplee.

Ik heb een abbo op F1 Pro tv maar dat was afgelopen jaar ook even abnormaal in prijs gestegen en wij kregen steeds meer te maken met meldingen dat het netwerk de server niet kon vinden, gevolg dat zooitje gaat ook hier de deur uit. Sterker ik ben in een Hotel in Griekenland waar ik geen beeld had met F1pro TV en zo'n gozer met een "illegaal" IP TV providertje die wel beeld heeft☹️.

Ik ga in ieder geval geen Viaplee abbo afsluiten voor de F1 dus zeggen wij voorlopig gedag tegen de F1 in 2025 en kijken wel op RTL Duitsland als dat nog mogelijk is tussen de reclame door........

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

Ik betaal in Frankrijk nu €49,99/jaar voor F1 TV pro. Maar daar zitten uitsluitend nog live uitzendingen in. Je kunt wel vertraagd kijken, maar niet achteraf kijken, geen historische races, geen voorbeschouwing of nabeschouwing, geen technische analyses etc. Daarvoor verwijst F1TV naar Canal+ en daar betaal je nu minimaal €45,-/maand voor een pakket met F1 TV er bij.

Geplaatst:
1 uur geleden, hugogertie zei:

en kijken wel op RTL Duitsland als dat nog mogelijk is tussen de reclame door........

Hoe was dat ook al weer met dat gegeven paard niet in de bek kijken?

En die reklame valt wel mee hoor. 
Daarvoor krijg je behoorlijk wat geboden. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Europa is aan het aftakelen en glijdt langzaam de afgrond in. Voor veel bedrijven zijn wij geen interessante afzetmarkt meer. Dus evenementen zoals de F1 krijgen we dan ook niet meer :(  Die gaan naar de sheijks die daar vet voor betalen.........

Onmiddelijk 1.000 % exportheffing op alle asml machines heffen.

Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst:
31 minuten geleden, Pionewbie zei:

Zodat alle chipfabrikanten machines van Canon gaan kopen? Prima idee.

Canon heeft enkel oude meuk ;)

Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst: (aangepast)

De F1 is inderdaad voor Europa niet meer zo belangrijk, dat zie je in Duitsland waar de auto industrie momenteel harde klappen krijgt.

Oorzaak in Duitsland is de Hierachie binnen de Duitse bedrijven. De geschaftsfuhrer (omhoog gewerkte oude mannen) bepaald wat er gebeurd en niemand gaat daar tegenin. Alle sectoren hebben hiermee te maken, de Duitsers hebben jaren lang zitten slapen. Dus de voorsprong door techniek, die een van de auto producenten had, is al lang verleden tijd, ze zijn aan alle kanten ingehaald. Nog mooi dat Mercedes zo goed voor de dag komt in de F1.

De Amerikanen daar verwacht ik in de F1 ook niet veel van want die kunnen alleen hard voorruit rijden maar op het moment dat ze door de bocht moeten hebben ze een probleem in America kijk maar eens naar de Indycar series, je ziet die auto's alle kanten op gaan maar nooit zo snel een bocht nemen als in de F1, daarom verwacht ik niet veel van de Amerikanen. 

Probleem is nu wel dat de Amerikanen de sport beheersen en de boel op de Amerikaanse manier opfrissen, namelijk Show. De show voert steeds meer de boventoon en juist die steden/landen die dit kunnen betalen en de show op de Amerikaanse manier invullen krijgen de F1 race.

Wat overblijft heeft straks niets meer met de sport zelf te maken alleen maar met show waar het liefst veel Reclame blokken in passen maar hoe ze dit tijdens de race van nu in moeten invullen is mij nog een raadsel.....plots maar tijdens de race een safetycar voor de reclame blokken😆

Dus het publiek in Europa wordt ook steeds minder belangrijk en dan denkt Engeland dat de F1 van hun is.....heel simpel wie betaald bepaald.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...