D.Quijote Geplaatst: zondag om 18:21 Geplaatst: zondag om 18:21 Hier geen probleem gehad, ik had hem al om 07.30 aanstaan. Zal dan wel Ziggo geweest zijn. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Con Geplaatst: zondag om 21:19 Geplaatst: zondag om 21:19 (aangepast) 3 uren geleden, ceesv zei: Aan het begin van de wedstrijd had ik even op F1 pro uitval, aar dat kan ook een Ziggo internet storing geweest zijn. Ik kijk op mijn LG tv via de browser. Provider is KPN. Herhalingen gaan wél goed. Ook na een half uur alleen een beeld met 3 knipperende rode blokjes. zondag om 21:21 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: maandag om 06:30 Auteur Geplaatst: maandag om 06:30 De geruchten keuken draait op volle touren maar het schijnt dat het doek al gevallen is voor Liam Lawson. De opvolger gaat Tsunami, ehh sorry, Tsunoda worden. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: maandag om 09:06 Geplaatst: maandag om 09:06 Ik weet niets van die geruchten keuken, maar Tsunoda is volgens mij een goeie keuze. Venus As A Boy Björk
Drs. IJzerbout Geplaatst: maandag om 10:16 Auteur Geplaatst: maandag om 10:16 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: maandag om 10:25 Auteur Geplaatst: maandag om 10:25 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
mereltje Geplaatst: dinsdag om 18:15 Geplaatst: dinsdag om 18:15 Op 23-3-2025 om 22:19, Con zei: Ik kijk op mijn LG tv via de browser. Provider is KPN. Herhalingen gaan wél goed. Ook na een half uur alleen een beeld met 3 knipperende rode blokjes. Dat ligt aan je abonnement goedkoop is alleen trainingen en herhalingen , ik heb F1 van 11,99 en kan alles zien Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Moderator ceesv Geplaatst: woensdag om 05:50 Moderator Geplaatst: woensdag om 05:50 Tsunoda in, Lawson uit. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: woensdag om 07:07 Auteur Geplaatst: woensdag om 07:07 Dit zal Verstappen wel weer niet bevallen want nu krijgt ie een geduchte concurrent. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Con Geplaatst: woensdag om 10:54 Geplaatst: woensdag om 10:54 (aangepast) 16 uren geleden, mereltje zei: Dat ligt aan je abonnement goedkoop is alleen trainingen en herhalingen , ik heb F1 van 11,99 en kan alles zien Ik denk niet dat dat het is. Ik had een F1 PRO en dat ging een jaar goed, zelfs de eerste race begin maart. Omdat ik mijn abo heb verlengd heb ik nu F1 Premium. En ik denk dat het daar fout gaat. (dat is ook de duurdere reden, ik hoef geen 4K) Ik heb inmiddels contact gehad met F1 en gevraagd of ze het abo terug kunnen zetten naar F1 PRO en kijken of dat soelaas biedt, ben benieuwd. Ze erkende wel dat LG geen F1 PRO (premium???) ondersteund. woensdag om 10:55 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: woensdag om 10:56 Geplaatst: woensdag om 10:56 (aangepast) 3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Dit zal Verstappen wel weer niet bevallen want nu krijgt ie een geduchte concurrent. Ik denk dat Max blij is met betrekking tot het constructeursschap. Maar volgens mij komt de uitspraak pas donderdag van RB. Er wordt wel op zowel Tiktok als Facebook waanzinnig veel gespeculeerd. woensdag om 10:57 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Sprietje Geplaatst: woensdag om 13:36 Geplaatst: woensdag om 13:36 Ik lees op de F1-site: 'Red Bull vervangt per direct teamgenoot Verstappen’ en in de Volkskrant: Max Verstappen krijgt een nieuwe teamgenoot. De Japanner Yuki Tsunoda vervangt Liam Lawson (23), die zijn krediet bij de teamleiding van Red Bull al na twee races in dit Formule 1-seizoen heeft verspeeld. De beslissing schijn dus al gevallen te zijn. maar ik lees ook: 'Verstappen oneens met aanstaande coureurswissel bij Red Bull'
Drs. IJzerbout Geplaatst: woensdag om 14:16 Auteur Geplaatst: woensdag om 14:16 Ik denk dat hierover het laatste woord nog niet gevallen is. Er schijnt behoorlijk stront aan de knikker te zijn bij Red Bull. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: woensdag om 14:32 Geplaatst: woensdag om 14:32 Het schijnt dat Honda het belangrijk vindt dat er een Japanner in de Red Bull rijdt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen