D-box Geplaatst: vrijdag om 00:54 Geplaatst: vrijdag om 00:54 Ik zie steeds vaker reclames van Essent omtrent monteurs die aan huis komen; Ik zit bij Vattenfall, gewoon voor mijn gas en licht; maar dat is gewoon mijn leverancier. Voor mijn ketel heb ik een onderhoudscontract bij Feenstra daar betaal ik iedere maand voor. Hoe zit het dan dat Essent (leverancier) ook monteurs heeft en Vattenfall gewoon leverancier is? Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat Vattenfall ook monteurs hebben voor de particuliere markt. Wie kan mij dit uitleggen? ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Oplossing youriy Geplaatst: vrijdag om 06:56 Oplossing Geplaatst: vrijdag om 06:56 Het is reclame.....in de kleine lettertjes staat dat ze het niet zelf uitvoeren. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 08:16 Geplaatst: vrijdag om 08:16 @D-box ik heb een huurwoning met ketel en die wordt ook door Feenstra 2 jaarlijks onderhouden (is in mijn huurkosten opgenomen). Vattenfall doet dergelijk onderhoud niet, dat mag geloof ik niet eens. Maar aanvullend is het je eigen CV ketel? Mercy Mercy Me Robert Palmer
D-box Geplaatst: vrijdag om 13:04 Auteur Geplaatst: vrijdag om 13:04 4 uren geleden, Tonskidutch zei: @D-box ik heb een huurwoning met ketel en die wordt ook door Feenstra 2 jaarlijks onderhouden (is in mijn huurkosten opgenomen). Vattenfall doet dergelijk onderhoud niet, dat mag geloof ik niet eens. Maar aanvullend is het je eigen CV ketel? Jazeker, ik heb een koopwoning. Maar door het antwoord van @youriyheb ik al begrepen dat het gewoon niet klopt. Dus: @Tonskidutch& @youriy, bedankt voor jullie antwoorden. Groetjes D-box ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen