Pedro4 Geplaatst: gisteren om 18:20 Geplaatst: gisteren om 18:20 ik wil een soundbar gaan aansluiten op een iptv kastje. hoe sluit ik de soundbar aan op de iptv Xsarius sniper 2 ? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 23 uren geleden Moderator Geplaatst: 23 uren geleden Met een HDMI of een optische kabel? Hangt af van wat je soundbar voor aansluitingen heeft. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pedro4 Geplaatst: 23 uren geleden Auteur Geplaatst: 23 uren geleden 9 minuten geleden, ceesv zei: Met een HDMI of een optische kabel? Hangt af van wat je soundbar voor aansluitingen heeft. optisch zit niet op de Xsarius en 1 hdmi en die gaat naar de tv DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 22 uren geleden Moderator Geplaatst: 22 uren geleden 1 uur terug, Pedro4 zei: optisch zit niet op de Xsarius Dan zijn de opgegeven specificaties kennelijk foutief opgegeven. Poorten: USB 2.0: 2x HDMI:1 SPDIF: 1 AV Out Tulp/RCA : 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pedro4 Geplaatst: 22 uren geleden Auteur Geplaatst: 22 uren geleden (aangepast) goed op het kastje gekeken maar geen optische uitgang. wel een rond gaatje voor av. zie bijlage. vreemd 21 uren geleden aangepast door Pedro4 DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 21 uren geleden Auteur Geplaatst: 21 uren geleden VREEMD DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 21 uren geleden Moderator Geplaatst: 21 uren geleden Tja, kennelijk heb je een andere versie. Je zal dan een soundbar moeten gebruiken met een analoge ingang. Of je sluit de soundbar aan op je tv. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pedro4 Geplaatst: 21 uren geleden Auteur Geplaatst: 21 uren geleden 4 minuten geleden, ceesv zei: Tja, kennelijk heb je een andere versie. Je zal dan een soundbar moeten gebruiken met een analoge ingang. Of je sluit de soundbar aan op je tv. Ik heb de goede versie en op elke site staat dat die erop zit maar op de afbeeldingen zie ik hem nergens. Er zit ook geen klepje ofzo. heel apart. ik ga de winkel mailen waar ik hem gekocht heb. zie bijlage. die heb ik. Misschien dat iemand hier iets vanaf weet op dit forum. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pionewbie Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Misschien mini Toslink. Zie je andere bericht over dit onderwerp.
on1bes Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Een soundbar is bedoeld om op de TV aan te sluiten, NIET op de IP Box. Om problemen met kwaliteit en latentie (vertraging) te vermijden. Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E 1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates 1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
jeevanhoof Geplaatst: 29 minuten geleden Geplaatst: 29 minuten geleden Inderdaad de soundbar aansluiten op de tv met de HDMI poort die arc ondersteund. De IP-bos sluit je op een gewone HDMI poort aan. De tv schakeld dan normaal de soundbar in en het geluid wordt er naartoe gestuurd. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen