Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) Dat beschreef ik verder boven ook. Ja ik schreef over VTI @Mojo over OpenPli 😉 8 uren geleden aangepast door Tonskidutch Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden 4 uren geleden, ceesv zei: Of de diseqc volgorde is verkeerd ingesteld. Vergelijk die diseqc instellingen eens met je werkende ontvanger. Het geeft de indruk dat je de verkeerde diseqc poorten per satelliet geselecteerd hebt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Dan zou hij toch niet de ene keer 1300 en de andere keer 90 kanalen vinden? Zou meer een (aantal defecte LNB’s) verwachten. Water door de gescheurde kap? Defecte coax kabels/connecties? In het ergste geval een defecte DVB-S tuner. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Boxertall Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Dank allemaal voor het meedenken. Inmiddels een 2e sat box weten regelen, morgen ga ik het uitpluizen. Hou jullie op de hoogte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen