bellejt Geplaatst: gisteren om 14:33 Geplaatst: gisteren om 14:33 sky sport op 23.5E ???? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 14:34 Geplaatst: gisteren om 14:34 Ik zie dat @ceesv helemaal gelijk had met betrekking tot de diseqc poorten die foutief ingesteld zijn en de zoekresultaten... Dandelion Pleasentries Röyksopp
Boxertall Geplaatst: gisteren om 14:44 Auteur Geplaatst: gisteren om 14:44 6 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ik zie dat @ceesv helemaal gelijk had met betrekking tot de diseqc poorten die foutief ingesteld zijn en de zoekresultaten... Ok, wat staat er dan precies fout en hoe wordt het opgelost? Aanpak tot op heden: tuner configuratie: instellen op eenvoudig met 4 posities: dan kun je door de lijst scrollen en de satelliet posities selecteren: daar kan ik niets aan veranderen. Dan bij het zoeken kan ik alleen een van de 4 opgegeven posities selecteren.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 14:49 Geplaatst: gisteren om 14:49 ik kijk naar de volgorde dus van laag 13 Oost naar hoog 28,2 Oost gaat de coax uit de LNB naar de switch de LNB's zijn verkeerd aangesloten mbt die volgorde of je eerste afbeeldingen en statements kloppen niet Dandelion Pleasentries Röyksopp
Boxertall Geplaatst: gisteren om 15:28 Auteur Geplaatst: gisteren om 15:28 37 minuten geleden, Tonskidutch zei: ik kijk naar de volgorde dus van laag 13 Oost naar hoog 28,2 Oost gaat de coax uit de LNB naar de switch de LNB's zijn verkeerd aangesloten mbt die volgorde of je eerste afbeeldingen en statements kloppen niet Ik kan mijn niet herinneren dat ik ooit rekening heb gehouden met de input volgorde op de switch, want als ik jouw reactie lees, is dat wat jij bedoeld. Het zou toeval zijn dat ik meerdere keren de volgorde goed heb gegokt. Ik wil toch de boel controleren, dus zal dan meteen kijken naar de volgorde op de switch. 1
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 15:29 Geplaatst: gisteren om 15:29 mooi. Dandelion Pleasentries Röyksopp
Mojo Geplaatst: gisteren om 15:41 Geplaatst: gisteren om 15:41 12 minuten geleden, Boxertall zei: Ik wil toch de boel controleren, dus zal dan meteen kijken naar de volgorde op de switch. Joh! Dat zoiets nog niet geadviseerd is. 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 23 uren geleden Moderator Geplaatst: 23 uren geleden Je hoeft de kabels niet te verwisselen, maar de juiste poort bij de juiste satelliet kiezen in het satelliet menu. Meestal is de volgorde als volgt , maar dat kan bij jou anders zijn. poort 1: Astra 1 19 graden oost Poort 2: Astra 3 23 graden oost Poort 3: Astra 2 28 graden oost Poort 4: Hotbird 13 graden oost Ik gebruik Diseqc versie 1.1, bij jou dien je daar Diseqc 1.0 in te vullen. Daarna selecteer je de juiste disecq ingang. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Alex1970 Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden (aangepast) In OpenPLi zit een automatische DiSEqC configurator. Geen idee of dat ook in VTi zit. 17 uren geleden aangepast door Alex1970 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Neen heeft het VTI image niet, omdat het grotendeels van Duitsers voor Duitsers gemaakt werd en die hebben maar twee posities nodig 13 + 19,2 oost Dandelion Pleasentries Röyksopp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen