boarder Geplaatst: maandag om 20:29 Geplaatst: maandag om 20:29 Ik heb hier een Denon AVR-X2700H met defecte audio ingang. Dwz de analoge audio signalen worden niet doorgegeven. De oorzaak was een defecte standby voeding. Deze is hersteld maar geen analoog geluid. Ik kan vinden dat alle I2C signalen laag zijn (0V), maar ik kan niet vinden waar ze vandaan komen. Hier zitten een tiental processoren in. De digitale signalen (hdmi) worden wel weergegeven. Ik het de SM van de AVRX2500H maar die is toch anders en de componenten zijn anders genummerd. Wie kan me die manual bezorgen? Want nu zit ik naar de naald in de hooiberg te zoeken,.
Tonskidutch Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Even zoeken levert een winkel op DENON AVR2700 AVR-2700 Receive an Email with Link to DOWNLOAD in 1 to 24 Hours Service Manual, DIGITAL PDF File $16.99 excl tax The DENON AVR2700 AVR-2700 Service Manual is a high quality digitized PDF produced from the DENON AVR2700 AVR-2700 Service Manual The Walk Back Home Paul Haslinger
Steve Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Op de server in de map DENON-AUDIO heb ik het schema er in gezet
boarder Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Geplaatst: 16 uren geleden 37 minuten geleden, Tonskidutch zei: Even zoeken levert een winkel op DENON AVR2700 AVR-2700 Receive an Email with Link to DOWNLOAD in 1 to 24 Hours Service Manual, DIGITAL PDF File $16.99 excl tax The DENON AVR2700 AVR-2700 Service Manual is a high quality digitized PDF produced from the DENON AVR2700 AVR-2700 Service Manual is niet hetzelfde als de AVRX2700.
boarder Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Geplaatst: 16 uren geleden Hallo Steve, bedankt maar ik geraak niet op jouw server.
Steve Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Dan doe je toch iets verkeerd. https://schematics.synology.me:5001 user: manuals passw: servicemanuals
boarder Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden ik gebruik 2 verschillende browsers en ook een ipad, telkens time-out.
Steve Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Het werkt normaal https://schematics.synology.me:5001
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden als test, ik kom er ook niet op @Steve The Walk Back Home Paul Haslinger
Steve Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden server werk goed, als je de link aan klikt vraagt hij gelijk om een wachtwoord.
Steve Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden het schema is helaas te groot om het hier op de site te zetten.
boarder Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden 8 minuten geleden, Steve zei: het schema is helaas te groot om het hier op de site te zetten. 10 minuten geleden, Steve zei: server werk goed, als je de link aan klikt vraagt hij gelijk om een wachtwoord. in het verleden altijd goed en gemakkelijk op je server geraakt. Nu al meer dan een week niet meer. Ik dacht dat je in vakantie was.
Steve Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden ik ben niet thuis,maar met de telefoon lukt het me zelfs.Ik weet zo niet wat er bij jullie verkeerd gaat
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Ik heb het net ook nog eens getest op de smartphone, maar ook daar kom ik er niet op. Misschien doet Ziggo nat achter nat lastig? The Walk Back Home Paul Haslinger
boarder Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden ik vrees dat het iets met de grenzen te maken heeft...?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen