Moderator ceesv Geplaatst: dinsdag om 09:48 Moderator Geplaatst: dinsdag om 09:48 Ik ben deze week al 3 keer gebeld door de klantendienst van Amazon. Ik zou op mijn account een laptop gekocht hebben teer waarde van € 399,95. Wanneer ik toch niets besteld zou hebben, dien ik toets 1 te drukken om doorverbonden te worden met een medewerker, die dan het geld zou terug storten. Wat er dan gebeurt zal je verbazen, om het geld terug te storten dien je de medewerker toegang te geven tot je computer en bankrekening waarna je zelf het bedrag mag invullen. Door manipulatie lijkt het daarna alsof je de komma een plaats verschoven hebt waardoor er ruim € 3.000 teveel op je rekening is gestort. Je dient dat bedrag dan terug te betalen door bijvoorbeeld Apple giftcards te kopen en de kaartcodes door te geven. Het internet staat vol met filmpjes waarop de scam te volgen is. Toch trappen veelal oudere mensen in de scam en verliezen hun geld aan deze oplichting praktijken. En oja, ik heb geen Amazon account. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: dinsdag om 09:53 Geplaatst: dinsdag om 09:53 als je twijfelt gewoon niks zeggen dan valt dat gesprek weg na 5 seconden.Als het echt iemand is die je belt zal die wel zelf beginnen spreken.Krijg die telefoontjes hier ook soms en zelfs met belgisch gsm nummer Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 18:43 Geplaatst: gisteren om 18:43 (aangepast) In feite oud nieuws weer opnieuw opgepept. Lees vooral dit: Ik heb het al eens aangehaald en als je plat wilt liggen van het lachen dan kijk naar de filmpjes op o.a. YouTube en andere social media. de hoofdacteuren zijn: Scammer Payback ScammerRevolts Kitboga Ze worden telkens beter en ook de video effecten zijn soms grandioos. De scammers stinken er iedere keer weer in. Hoe stront-dom kun je zijn? Lachen maar. 🤗😂🤭 gisteren om 18:44 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen