Mathjanssen Geplaatst: gisteren om 10:01 Geplaatst: gisteren om 10:01 Vreemd, afgelopen dagen de nodige filmpjes van youtube gezownload (meest routes die ik zelf in de USA heb gereden) De afgelopen dagen wanneer ik een gedownload filmpje wil afspelen loopt dit even, stopt, loopt weer, stop etc. het beeld schokt dus. PC al 1 hertelpunt terug gezet maar dit helpt niet. Voorheen speelde hij al deze filmpjes probleemloos af. Speel ik ze af rechtsreeks vanuit youtube gaat dit probleemloos. Kan het zijn dat youtube de dader is? afgelopen week werkte downloaden niet meer. Toen de VPN geactiveerd en op Nederland gezet, . daarna werkte het weer. Nu nog de oorzaak van schokkend afspelen zien te achterhalen. P.S mijn 2de pc heeft opeens hetzelfde probleem. wat kan doen? hulp is welkom
Thijs-Rallye Geplaatst: gisteren om 11:10 Geplaatst: gisteren om 11:10 Heb je het nu over de lokaal opgeslagen videos afspelen die schokken of die op youtube? Het is een nogal warrig verhaal.
Mathjanssen Geplaatst: gisteren om 15:00 Auteur Geplaatst: gisteren om 15:00 Lees mijn bericht ens opnieuw, ik schreef dat wanneer ik rechtstreeks via youtube afspeel,dat dit probleemloos ging. daar is niks warrigs aan. verder, ik download filmpjes met EaseusUS video downloader en zet die daarna in de map movies op mijn SYnology NAS. Dan kijk ik met mijn smart tv naar dat filmpje. Alle downloads van voor afgelopen donderdag spelen probleemloos af. daarna niet meer. groet Math Janssen
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 16:00 Moderator Geplaatst: gisteren om 16:00 5 uren geleden, Mathjanssen zei: afgelopen week werkte downloaden niet meer. Toen de VPN geactiveerd en op Nederland gezet, . daarna werkte het weer. Dit begrijp ik niet, zit je niet in Nederland? Spelen opgenomen oudere filmpjes nog wel af zonder problemen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Satterdam Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Ik zou naar de codecs kijken. waarschijnlijk zijn de codecs die je op je pc hebt staan verouderd. ff nieuwere installeren .
Sandra- Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Gaat het om afspelen van filmpjes vanaf de pc. Dit kan te maken hebben met de update van de beeldschermadapter. Ik had dit probleem ook en met veel moeite een oude versie van de beeldschermadapter kunnen vinden en daarna werkte het weer perfect.
Mathjanssen Geplaatst: 20 uren geleden Auteur Geplaatst: 20 uren geleden Nu werkt het hier opeens weer zonder problemen. CeesV, ja ik zit gewoon in Nederland maar ik heb veel heel veel filmpjes gedownload. Ik vermoed dat Youtube mijn ip geblokkerd heeft. hij downloade niks meer. Toen ik VPN activeerde met een ander IP adres begon hij gelijk te downloaden. Oudere gedownloade filpjes werken perfect. Sandra, vorige week update van windows geinstaleerd en daarna begonnen de problemen. terug vandaag naar ouder herstelpunt en geen problemen meer. Satterdam, waar haal ik die codecs vandaan? bedankt voor jullie hulp. groet MJ
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden codecs in the windows store overigens ik heb al eens met die gasten geruzied weg levenslange ondersteuning --- weg geld A Glass Of Champaign Sailor
wanderer Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) ik gebruik deze: K-Lite Codec Pack https://codecguide.com/download_k-lite_codec_pack_full.htm 6 uren geleden aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
Mathjanssen Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Mensen jullie zijn geweldig maar op dit moment loopt alles als een zonnetje. Waar het aan gelegen heeft weet ik niet maar het werkt weer. Allemaal heel erg bedankt voor jullie bijdragen. allemaal fijne feest dagen MJ
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen