Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik op mijn windows10  computer twee browsers 

De gewone. E.en daarnaast google chrome

Ik maak dan een account aan voor mijzelf bij de E browser en een tweede. account bij Google Chrome voor mijn vrouw voor de zelfde webwinkel .

Als ik nu op de pc inlog bij de webwinkel kan ik uit twee opgeslagen accounts kiezen. 

Maar als ik op mijn telefoon inlog wordt alleen het google chrome account vermeld

Ik kan ook bij wachtwoordmanager op de telefoon het tweede account niet vinden.

Kan het zijn dat alleen google chrome wachtwoorden op al mijn apparaten wordt opgeslagen

Mvg Hans 

Geplaatst:

De wachtwoorden staan op het device en niet in de cloud.  Dus jouw vrouw heeft nooit op jouw telefoon ingelogd op die site

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Ik begrijp het niet  helemaal 

Als ik op mijn pc wachtwoorden heb ingevoerd en kies voor opslaan kan ik deze site op mijn telefoon openen met het opgeslagen wachtwoord

Ik heb nooit eerder op mijn telefoon het wachtwoorden ingegeven

Mvg Hans 

• Moderator
Geplaatst:

Je telefoon doet niets met het wachtwoord, dat doet deze site..

Wanneer ik op mijn computer zou inloggen met jouw gegevens en password zou ik gewoon toegang krijgen.

Jouw gegevens zijn alleen jou bekend, daarom gaat mij dit zonder jouw password niet lukken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...