satcor64 Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Sat op stelling is Big Bisat met 13/19/23,5/28,2 E met Triax switch. Sinds vandaag alleen nog ontvangst op 19 E. Iemand al eens mee gemaakt ineens ( denk ik ) de switch defect. Of zou het iets anders kunnen zijn ? Voordat ik de mast in kruip zou ik dat wel eens willen weten….
Moderator ceesv Geplaatst: 22 uren geleden Moderator Geplaatst: 22 uren geleden Tja, het is gissen. Wanneer Astra 1 aangesloten is op de 1e Diseqc poort zal die zonder sturing als default ingeschakeld zijn. In dat geval kan je ontvanger of de software het probleem zijn. Het kan dus het ontbreken van diseqc bevelen uit je ontvanger zijn, maar ook de diseqc switch kan defect zijn. Je kan bepalen in welk component je het moet zoeken indien je de beschikking hebt over een andere ontvanger. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
satcor64 Geplaatst: 21 uren geleden Auteur Geplaatst: 21 uren geleden Ik zal morgen eens kijken. Heb er nog een op reserve liggen het is er eentje met ledjes. Misschien kan ik het daar al aan zie. Ga het mee maken👍🏻
Moderator ceesv Geplaatst: 21 uren geleden Moderator Geplaatst: 21 uren geleden Je kan dat nu al testen wanneer die diseqc schakelaar indicatie lichtjes heeft. Even alleen op je ontvanger aansluiten en tussen de verschillende satellieten schakelen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen