Boogschutter100 Geplaatst: 26 december 2024 Geplaatst: 26 december 2024 Ik heb een ontvanger Octagon SFX6018 S2 IP gekocht maar ik versta de uitleg NIET in het kleine boekje van een paar bladen (Duits Engels) Heeft iemand daar een vertaling in het Nederlands van ? Groeten Maurice
Mojo Geplaatst: 26 december 2024 Geplaatst: 26 december 2024 3 minuten geleden, Boogschutter100 zei: Ik heb een ontvanger Octagon SFX6018 S2 IP gekocht maar ik versta de uitleg NIET in het kleine boekje van een paar bladen (Duits Engels) Heeft iemand daar een vertaling in het Nederlands van ? Groeten Maurice Ooit gehoord van DeepL.com? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Boogschutter100 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Allo Mojo Het boekje is niet te vertalen Ge kunt het niet opslaan om te vertalen groeten Maurive
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden geef eens de link van het boekje want als je het van internet op je PC kan openen is dat wel te doen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 1 uur terug, Boogschutter100 zei: Allo Mojo Het boekje is niet te vertalen Ge kunt het niet opslaan om te vertalen groeten Maurive En je hebt geen 10 vingers om het over te typen? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden link gevonden maar google translate doet het niet op een pdf document Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Uit een ingescande tekst kan je met behulp van software de tekst "leesbaar" maken. En met deepl kan je ook bestanden vertalen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 59 minuten geleden, bellejt zei: link gevonden maar google translate doet het niet op een pdf document Heb jij er ook een? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden https://www.octagon-germany.eu/wp-content/uploads/files/sf918g/Bedienungsanleitung-Manual_OCTAGON_SX88_Standard_deu-eng.pdf Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Dat gaat over een SX 88, TS zoekt de gebruiksaanwijzing van een SFX6018 S2 IP Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden juist gezien maar zelfs bij octagon hebben ze die niet online.Zie wel dat men ergens verwijst naar de SX89 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen