OFDM Geplaatst: 7 januari Geplaatst: 7 januari (aangepast) Er is heel veel nieuws over dat schip.. Het zat dus vol met radio spionage apparatuur die als een sleepnet alles opneemt en naar Moskou doorstuurt. Die installatie zou zoveel energie verbruiken dat de energievoorziening het regelmatig niet trok. Er is dus een sleepspoor van 160 km lang op de zeebodem gevonden. Van het missende anker is nog geen bericht, wel van beschadigingen aan de scheepsromp. En het heeft een tijd geleden in de Noordzee verdacht boven een belangrijke Internet kabel gevaren. Helaas zijn het allemaal verwegistan lieden op het schip en ik geloof gelezen te hebben dat het Kremlin er niet mee zit dat het aan de ketting ligt. 7 januari aangepast door OFDM Toevoeging
bellejt Geplaatst: 7 januari Geplaatst: 7 januari verbeurd verklaren en verkopen als oud ijzer Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
OFDM Geplaatst: 7 januari Geplaatst: 7 januari 1 minuut geleden, bellejt zei: verbeurd verklaren en verkopen als oud ijzer Ik dacht aan kielhalen van de kapitein en dan naar de kelder ermee! Er moet echt een voorbeeld gesteld worden.
OFDM Geplaatst: 7 januari Geplaatst: 7 januari Maar ondertussen is bij de Nato ook het besef doorgedrongen dat Rusland rode lijnen moet krijgen. Dit sluipende proces toont zwakte. Ik ben dus heel blij dat dit schip is opgepakt. En goed, met gewapende mannen vanaf helicopters binnengevallen!
OFDM Geplaatst: 7 januari Geplaatst: 7 januari Het anker is gevonden!! https://www.hln.be/buitenland/zweedse-marine-vindt-anker-van-olietanker-die-mogelijk-datakabel-saboteerde-op-grote-diepte-in-oostzee~ab976978/#comments-anchor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen