Ga naar inhoud

USB memorystick op usb poort aansluiten, HOE ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil een extra opslagmedium aansluiten op mijn Vu+DUO.

VTI-8.3 als soft zit erin en een SSD 1TB als opslagmedium maar ie zit vol

Nu wil ik een usb memstick van 64Gb op de front USB poort als opname medium

Hoe doe ik dat ? 

• Moderator
Geplaatst:

De USB stick mounten in het menu.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Uiteraard.

Is nog te vermelden dat een USB stick niet optimaal ontworpen is voor video opnamen.

De levensduur zal korter zijn als een externe harde schijf.

Ook kan de USB stick erg warm worden.

64 Gig gaat ook snel vollopen, bij 5 Gig/uur gemiddeld zal de stick na 10 films vol zijn.

Een externe harde schijf met USB aansluiting van 1 TB is een betere oplossing.

Ik gebruik zelf een Samsung 1 TB SSD in een externe behuizing als (mobiele) opslag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Zou ik ook eerder kiezen dan een USB stick ! Maar het kan.

Het nadeel van de USB stick is als die gemount is geworden, dat je hem niet zomaar mag verwijderen (hotplugable is die namelijk niet)

p.s.

waarom deze niet aangevuld @Jan Ambers

Is It Real

Oliver Koletzki, Balou

• Moderator
Geplaatst:

Dat is het mooie van USB, het maakt niet uit welke USB connector je gebruikt.

Eventueel, indien voorhanden de blauw gekleurde usb aansluiting gebruiken, die zijn USB 3.0

Geplaatst:
5 uren geleden, Jan Ambers zei:

OK, maar er staan diverse USB uitgangen op, wie is wie, dewelke is de juiste?

satrec staat op device manager loading en blijft staan??? Model en produktcode: sda  1,98 Tb.

Dat zijn van die goeiekope sticks uit China?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...