Jan Ambers Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Waar in electrohandel vind ik een knoopcel CR2032 voor autosleutel afstandsbediening voor Peugeot??? De cel is gepuntlast op een 3puntsbeugel die als steun voor de printplaat dient en als afstandshouder voor de druktoets schakelaars?
bellejt Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden peugeot garage ? En gepuntlast ? Normaal zit die gewoon ingeklikt in een houder Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator Oplossing ceesv Geplaatst: 19 uren geleden Moderator Oplossing Geplaatst: 19 uren geleden Eh, de Peugeot dealer? 48 minuten geleden, Jan Ambers zei: De cel is gepuntlast op een 3puntsbeugel die als steun voor de printplaat dient en als afstandshouder voor de druktoets schakelaars? Met deze omschrijving kom je niet ver bij de electro leverancier. Ik kan nergens een knoopcel vinden die gepuntlast is bij Peugeot, zoals bellejt al opmerkt. Voor alle duidelijkheid, die batterij schuif je zijwaarts uit de houder. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden (aangepast) HA, nog tijd om naar de winkel te gaan? ik had ze ook nodig voor de pC's en na een zoekopdracht vond ik de dicht dichtstbijzijnde winkel... bestellen op internet is namelijk voor zo'n knoopcel wel heel verspillend 19 uren geleden aangepast door Tonskidutch Is It Real Oliver Koletzki, Balou
bellejt Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden die is niet gelast .Zit gewoon in de houder en schuif eruit.Elke doe het zelf zaak heeft die en ik bestel ze per 5 in china aan amper 1 euro/stuk Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 19 uren geleden Moderator Geplaatst: 19 uren geleden Zonder een foto van Jan zijn sleutel blijft het gissen. Wie weet heeft Jan zijn dealer een nieuwe vorm van klantenbinding in de vorm van een puntlas machine.😁 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Ze hangen meestal bij alle bekende supermarkten... dat viel me naderhand pas op. Is It Real Oliver Koletzki, Balou
wanderer Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden en bij de action en de lidl heeft ze ook weleens en bij de appie....... Samsung 40D6510WS
Moderator ceesv Geplaatst: 14 uren geleden Moderator Geplaatst: 14 uren geleden Vergeet de shops bij benzine stations niet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jan Ambers Geplaatst: 14 uren geleden Auteur Geplaatst: 14 uren geleden Bedankt ceesv, er was een sticker deskundig geplakt die de batt afdekte... Die batt heb ik hier liggen en voor Peugeot garage moest ik 20 km rijden
Moderator ceesv Geplaatst: 14 uren geleden Moderator Geplaatst: 14 uren geleden 👍 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen