Ga naar inhoud

Batterij CR2032 gezocht voor autosleutel

Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waar in electrohandel vind ik een knoopcel CR2032 voor autosleutel afstandsbediening voor Peugeot???

De cel is gepuntlast op een 3puntsbeugel die als steun voor de printplaat dient en als afstandshouder voor de druktoets schakelaars?

Geplaatst:

peugeot garage ? En gepuntlast ? Normaal zit die gewoon ingeklikt in een houder

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

• Moderator
  • Oplossing
Geplaatst:

Eh, de Peugeot dealer?

48 minuten geleden, Jan Ambers zei:

De cel is gepuntlast op een 3puntsbeugel die als steun voor de printplaat dient en als afstandshouder voor de druktoets schakelaars?

Met deze omschrijving kom je niet ver bij de electro leverancier.

Ik kan nergens een knoopcel vinden die gepuntlast is bij Peugeot, zoals bellejt al opmerkt.

image.png

Voor alle duidelijkheid, die batterij schuif je zijwaarts uit de houder.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

HA, nog tijd om naar de winkel te gaan?

CR2032.thumb.jpg.3079e0e2c039035491ccc16c2456b4d8.jpg

ik had ze ook nodig voor de pC's en na een zoekopdracht vond ik de dicht dichtstbijzijnde winkel...

bestellen op internet is namelijk voor zo'n knoopcel wel heel verspillend

aangepast door Tonskidutch

Is It Real

Oliver Koletzki, Balou

Geplaatst:

die is niet gelast .Zit gewoon in de houder en schuif eruit.Elke doe het zelf zaak heeft die en ik bestel ze per 5 in china aan amper 1 euro/stuk

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

• Moderator
Geplaatst:

Zonder een foto van Jan zijn sleutel blijft het gissen.

Wie weet heeft Jan zijn dealer een nieuwe vorm van klantenbinding in de vorm van een puntlas machine.😁

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Vergeet de shops bij benzine stations niet.

• Moderator
Geplaatst:

👍

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen