Jan Ambers Geplaatst: 28 december 2024 Geplaatst: 28 december 2024 Waar in electrohandel vind ik een knoopcel CR2032 voor autosleutel afstandsbediening voor Peugeot??? De cel is gepuntlast op een 3puntsbeugel die als steun voor de printplaat dient en als afstandshouder voor de druktoets schakelaars?
bellejt Geplaatst: 28 december 2024 Geplaatst: 28 december 2024 peugeot garage ? En gepuntlast ? Normaal zit die gewoon ingeklikt in een houder Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator Oplossing ceesv Geplaatst: 28 december 2024 Moderator Oplossing Geplaatst: 28 december 2024 Eh, de Peugeot dealer? 48 minuten geleden, Jan Ambers zei: De cel is gepuntlast op een 3puntsbeugel die als steun voor de printplaat dient en als afstandshouder voor de druktoets schakelaars? Met deze omschrijving kom je niet ver bij de electro leverancier. Ik kan nergens een knoopcel vinden die gepuntlast is bij Peugeot, zoals bellejt al opmerkt. Voor alle duidelijkheid, die batterij schuif je zijwaarts uit de houder. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 28 december 2024 Geplaatst: 28 december 2024 (aangepast) HA, nog tijd om naar de winkel te gaan? ik had ze ook nodig voor de pC's en na een zoekopdracht vond ik de dicht dichtstbijzijnde winkel... bestellen op internet is namelijk voor zo'n knoopcel wel heel verspillend 28 december 2024 aangepast door Tonskidutch The World Out Of Joint Propaganda, Thunder Bae
bellejt Geplaatst: 28 december 2024 Geplaatst: 28 december 2024 die is niet gelast .Zit gewoon in de houder en schuif eruit.Elke doe het zelf zaak heeft die en ik bestel ze per 5 in china aan amper 1 euro/stuk Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 28 december 2024 Moderator Geplaatst: 28 december 2024 Zonder een foto van Jan zijn sleutel blijft het gissen. Wie weet heeft Jan zijn dealer een nieuwe vorm van klantenbinding in de vorm van een puntlas machine.😁 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 28 december 2024 Geplaatst: 28 december 2024 Ze hangen meestal bij alle bekende supermarkten... dat viel me naderhand pas op. The World Out Of Joint Propaganda, Thunder Bae
wanderer Geplaatst: 28 december 2024 Geplaatst: 28 december 2024 en bij de action en de lidl heeft ze ook weleens en bij de appie....... Samsung 40D6510WS
Moderator ceesv Geplaatst: 28 december 2024 Moderator Geplaatst: 28 december 2024 Vergeet de shops bij benzine stations niet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jan Ambers Geplaatst: 28 december 2024 Auteur Geplaatst: 28 december 2024 Bedankt ceesv, er was een sticker deskundig geplakt die de batt afdekte... Die batt heb ik hier liggen en voor Peugeot garage moest ik 20 km rijden
Moderator ceesv Geplaatst: 28 december 2024 Moderator Geplaatst: 28 december 2024 👍 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Psychosammie Geplaatst: 29 december 2024 Geplaatst: 29 december 2024 De CR2032 is één van de meest voorkomende cellen. Zoals genoemd overal verkrijgbaar. Ze zitten ook vaak in die plastic theelichtjes. Koop er nu in de kerstuitverkoop een lading van. 1 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Drs. IJzerbout Geplaatst: 29 december 2024 Geplaatst: 29 december 2024 Voor dat soort wissewasjes ga ik naar mijn garage. Die doen dat gratis en ik heb geen stress. Ook de batterij in de reserve sleutel gelijk even mee laten vervangen want die is vaak ook leeg. Ook bij niet gebruik. Zo‘n batterij kost zo goed als niets. En koop geen Chinese meuk of Duraleak‘s. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen