Ga naar inhoud

Ben erg blij; installatie van een nieuwe EDID in mijn HD Fury is gelukt?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet niet in welke rubriek ik dit topic moet plaatsen. De vorige keer dit hier gedaan, omdat het apparaat dienst  doet met mijn VU+ Uno 4k SE 

Nog maar drie jaar geleden heb ik met veel hulp van dit forum (Old Satterhand heeft me stapje voor stapje erdoor heen getrokken) een HD Fury Integral II in mijn set up opgenomen. Een mirakel apparaat. Ik was van alle HDCP problemen af (en kon bovendien een niet kleine monitor (geen 2k) opnemen in de keten).

Ik heb pas een nieuwe projector (JVC DLA NZ9) gekocht en die deed het natuurlijk niet. Alle instructies had ik goed bewaard en heb die gevolgd en tot mijn grote verbazing (voor mij als niet techneut!) kreeg ik weer beeld op mijn projectie scherm. Ben erg blij.

Volgens mijn "leermeester" zou ik beter een file kunnen aanmaken en posten zodat hij deze kon parsen (en controleren). Dat is me dan niet gelukt (ik heb in mijn home cinema een laptop met een oudere Windows versie (7) en dan werkt rechts klikken op het bureaublad om een text file aan te maken niet.

Hoe kan ik het doen of lekker zo laten (don't fix what is not broken). Overigens stonden er alleen maar nullen in het vak van de EDID in het configuratiescherm van de GUI van de HD Fury. 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen