Hansw Geplaatst: 29 december 2024 Geplaatst: 29 december 2024 Ik lig nu in het ziekenhuis en wilde gisteren naar een concert van Paul McCartney kijken op mijn tablet Krijg ik een melding dat dit alleen kan waar de ontvanger staat Vreemd want in de reclame van Kpn tv wordt de leus overal en op alle apparaten kunt u streamen en kijken Ik heb wel op opneemt gedrukt Kan ik als ik weer thuis ben terugkijken Mvg Hans
Mojo Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 11 uren geleden, Hansw zei: Vreemd want in de reclame van Kpn tv wordt de leus overal en op alle apparaten kunt u streamen en kijken Ja alleen met een mobiele verbinding dus niet via de wifi in het ziekenhuis/andere plaatsen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Hansw Geplaatst: 30 december 2024 Auteur Geplaatst: 30 december 2024 Maar ik kreeg de melding alleen bij dit programma op Canvas Andere zenders kan ik wel gewoon terugkijken in het ziekenhuis Mvg Hans
Noordzee Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden @Hansw KPN heeft niet de rechten gekocht voor het terugkijken van programma's op de Vlaamse zenders. Ook niet voor bv de Duitse zenders en de Britse zenders. Heb je het aanvullende opnemenpakket? Dan kun je die programma's wel opnemen en later thuis via jouw ontvanger terugkijken. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen