Drs. IJzerbout Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) Die Trump loopt niet voor de eerste keer uit z’n nek te lullen. Die gast is helemaal de-railed. 9 uren geleden aangepast door Drs. IJzerbout 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
OFDM Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Trump zijn beste kwaliteit is anderen de schuld geven. Ik ken dit bij een persoon in mijn omgeving en het is verschrikkelijk. 1
bellejt Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden in amerika is er eentje en in belgie alle politici Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
OFDM Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 18 minuten geleden, bellejt zei: in amerika is er eentje en in belgie alle politici Die in Amerika is The Biggest en Greatest! Zegt hij zelf toch?
Jan Ambers Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Die in Amerika is "The Biggest en Greatest!" Zegt hij zelf toch? Mme Daniels zei toch:" oh arme" en beweert wat anders.....
gerrit B Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Als nu eens al die staatshoofden en wereldleiders tegen Trump gaan zeggen "iemand die zulke vreemde zaken uitkraamt daar praten we niet mee" dan staat hij toch heel snel alleen in zijn hemd? En als de Amerikaanse bevolking nu nog niet weet op wat voor clown ze gestemd hebben dan dringt het misschien dan wel een keer door. Probleem is alleen dat je hem dan wel in de armen drijft van Poetin, Kim, Maduro en kornuiten om daar steun te gaan zoeken. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
OFDM Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 57 minuten geleden, gerrit B zei: Als nu eens al die staatshoofden en wereldleiders tegen Trump gaan zeggen "iemand die zulke vreemde zaken uitkraamt daar praten we niet mee" dan staat hij toch heel snel alleen in zijn hemd? En als de Amerikaanse bevolking nu nog niet weet op wat voor clown ze gestemd hebben dan dringt het misschien dan wel een keer door. Probleem is alleen dat je hem dan wel in de armen drijft van Poetin, Kim, Maduro en kornuiten om daar steun te gaan zoeken. Dat zal een lastige worden maar ik denk wel dat ze het zouden willen. Volgens mij is Trump al bevriend met Putin en Musk met Xi Jinping. 1 uur terug, Jan Ambers zei: Die in Amerika is "The Biggest en Greatest!" Zegt hij zelf toch? Mme Daniels zei toch:" oh arme" en beweert wat anders..... Zo goed ken ik de Belgische politiek niet. Ik weet niet of dat helaas is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen