Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur geleden, Tonskidutch zei:

vrouwen zijn verward als ze in een kappersstoel hebben gezeten

Je moet toch wel volslagen gek zijn om 229 euro af te tikken voor het bijwerken van je kapsel?

35 euro voor alleen wat föhnen???????????

Ik heb een abonnement voor 10 knipbeurten van 130 euro, dus per knipbeurt betaal ik 13 euro. (losse knipbeurt is dacht ik 17,50)

en nee niet bij e.e.a thuiskapper oid. maar gewoon bij een kapsalon hier in de buurt, worden ook je wenkbrauwen nog gekortwiekt en het te veel aan haar uit je oren verwijdert, je nek uit gescheerd, je haren droog geföhnd en je nek ingesmeerd met iets om irritatie te voorkomen na het scheren.

En oh ja je krijgt ook nog een pepermuntje bij vertrek.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Ja die pepermuntjes zijn fantastisch natuurlijk. Sommige kappers geven ze zelfs vooraf in de wachtruimte tot je aan de beurt bent.

Maar ik ben het 100% met je eens dat een normaal mens geen 229€ voor je kapper uitgeeft ergo er is iets mis met dergelijke vrouwen die dat wel doen.

O wat zie je der beeldig uit :huh:

Stay Awhile

Röyksopp, Susanne Sundfor

Geplaatst:

Als je maar als een malloot knipbewegingen maakt, vreemde bewegingen maakt met je föhn en als man in halve vrouwen kleding rondloopt dan denkt menig kapper meteen dat ze de hoofdprijs kunnen vragen en dat ze een top hairstylist zijn.

• Like 1

Geplaatst:

Tip:

19,95€ tondeuse kopen en lekker zelf doen, liefst gewoon punk style.

We moeten weer meer rebelleren tegen die gelddieven, potentaten en witwassers.

Gel in je haar smeren voor je naar de disco ging, wie kent het nog?

Ik heb niets tegen transgender of andere genders, laat dat duidelijk zijn.

In het dierrijk, de natuur zijn er duidelijke aanwijzingen dat die geslachtsverandering "onder bepaalde condities" voorgeprogrammeerd is.

vandaag nog in de krant gelezen dat een haai geboren in een aquarium met enkel vrouwelijke haaien

Dat is dus een toestand die de zogenaamde "bepaalde condities" als een uitweg van de natuur toont om door te kunnen.

ik moest lachend denken aan Disney

https://historianet.nl/wetenschap/dat-weet-toch-iedereen-lemmingen-storten-zich-halsoverkop-van-een-klif

gewoon "fake news" over massale zelfmoord.

Om uit het overbevolkte (en voedselarm) gebied weg te komen gaan ze risico's aan die (dat stom beest) niet had voorzien en/of had kunnen weten.

In de link staat dus dat ze uitgeput verdrinken.

Ja en dan de massale volksverhuizing bij ons op deze wereld nu? Wat denk je daar van?

Er verdrinken mensen op een rubberboot. En madam Tess betaalt voor der kapsel 229€.

Stay Awhile

Geplaatst:
10 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ja en dan de massale volksverhuizing bij ons op deze wereld nu? Wat denk je daar van?

Dat is toch niet zo moeilijk.

Als jij 2000 euro betaald en je wordt verteld dat je daarvoor na een lange wandeling en boottocht in een welvarend land eerst even bij kunt komen en wat vragen moet gaan beantwoorden voor gratis kost en inwoning, dat je na alles goed te hebben ingevuld na een bepaalde tijd een gratis en volledig ingericht huis krijgt met gratis medische voorzieningen, gratis tandarts en elke maand geld op je rekening gestort krijgt om boodschappen te kunnen doen zonder er voor te hoeven werken.

Na een tijdje kun je ook nog je vrouw en kinderen en je ouders gratis over laten komen en dat die ook alles gratis krijgen.

Wat zou jij dan doen als het in je eigen land gewoon ruk is en het elke dag maar afwachten is of er voldoende te eten is en er geen aanslag op je leven wordt gepleegd?

Geplaatst:
Op 7-2-2025 om 00:55, gerrit B zei:

Dat is toch niet zo moeilijk.

Als jij 2000 euro betaald en je wordt verteld dat je daarvoor na een lange wandeling en boottocht in een welvarend land eerst even bij kunt komen en wat vragen moet gaan beantwoorden voor gratis kost en inwoning, dat je na alles goed te hebben ingevuld na een bepaalde tijd een gratis en volledig ingericht huis krijgt met gratis medische voorzieningen, gratis tandarts en elke maand geld op je rekening gestort krijgt om boodschappen te kunnen doen zonder er voor te hoeven werken.

Na een tijdje kun je ook nog je vrouw en kinderen en je ouders gratis over laten komen en dat die ook alles gratis krijgen.

Wat zou jij dan doen als het in je eigen land gewoon ruk is en het elke dag maar afwachten is of er voldoende te eten is en er geen aanslag op je leven wordt gepleegd?

Amen!

Dit is volgens mij 75% van het immigratie probleem in een notendop.

Maar je zult wel een extreem rechtse racist zijn wanneer je je kritisch uitlaat hierover.

Geplaatst:

Of is het 100%?

Of is het probleem zelf geschapen maar willen eigenlijk die vijandige volkeren hier niet hebben. Dat was de connectie met "de grote volksverhuizing".

Grotendeels is het geschapen door ondoordachte regelgeving en wetgeving. Vooral wegens onvolledige controle die we laten gebeuren.

Maar om als kustwacht uit het Verenigd Koninkrijk nu rubberbootjes te beschieten gaat mij te ver.

Rechtsom of linksom is een geordende instroom nodig, dat is niet racistisch. En kritiek hebben is al helemaal niet rechts politiek georiënteerd dat moest je nu wel weten na elk kamer debat te hebben beluisterd en hebt gevolgd afgelopen 5 jaar. Rechts, het midden en links hebben kritiek. Terecht want het is nog steeds niet opgelost. Ja kom met voorstellen die werken en uitvoerbaar zijn in de context.

Het topic dat ik aankaartte ging over zinloze verspilling en idiotie van mode en je zinloos duur kapsel.

Als je haar maar goed zit interesseert het andere geen ruk.

Stay Awhile

Geplaatst: (aangepast)

Het gaat mij te ver dat er mensenhandelaren hun geld pakken en die gasten op bootjes hieropaan sturen. Men neemt dat risico. Je moet die tocht wel erg graag willen en als het lukt, ja dan gaat er een wereld open voor hen (wat natuurlijk door internet dichtbij komt).

Het 'veilige' Syrië stroomt echter niet over van teruggangers. https://nos.nl/artikel/2553989-faber-twintig-syriers-zijn-vrijwillig-en-definitief-teruggekeerd-naar-syrie

aangepast door Erwinnaar
Geplaatst:

Zijn alle reisbureaus hier dan ook mensenhandelaren?
Die doen toch precies hetzelfde?

Jij geeft aan naar welk land je wilt, het reisbureau regelt vervoer voor je en een accommodatie, ze geven aan welke papieren je moet hebben en geven evt. advies voor de gebruiken daar ter plekke en jij betaald een x bedrag en gaat op het afgesproken tijdstip op reis.

Wij noemen het mensenhandelaren maar als deze tussenpersonen zichzelf een reisbureau noemen waarbij jezelf de terugreis moet regelen dan doen ze eigenlijk precies hetzelfde als wat een reisbureau hier doet.

Oké de reis is wat minder comfortabel maar hee alle waar naar zijn geld hé je gaat wel voor minimaal een half jaar op vakantie en dat dan ook nog eens all- inclusive en geld mee als je na een half jaar vrijwillig terug gaat.

Geplaatst:

JA je moet wel die papieren ook hebben @gerrit B

want zonder visum kom je niet binnen in diverse non EU Landen / Naties

Waar kun je zonder Visum heen met een vliegticket van zo'n reisbureau?

als voorbeeld

Ik moest mijn hele vakantie omboeken van Cuba naar Tobago-Trinidad omdat ik voor Cuba geen visum kreeg "op korte termijn" en dus kreeg ook geen vliegticket.

Je kan enkel asiel aanvragen omdat je schoonmoeder je mishandelde met de deegrol. En daar zit het verzaken van de toezichthouder.

Als je het al over de mensensmokkel hebt zitten er vaak andere hoofdrolspelers achter dan alleen die ronselaar met een belofte. Maffia en corrupte dienders.

Dat men geen uitgeprocedeerde terugkeerders wil faciliteren toont dergelijke systeem corruptie al aan. (dat is mijn gedacht)

Stay Awhile

Geplaatst:
Zojuist, Tonskidutch zei:

omdat ik voor Cuba geen visum kreeg "op korte termijn"......

Ik kreeg mijn visa bij aankomst op het vliegveld.... Dat was in 2015...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:
2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

want zonder visum kom je niet binnen in diverse non EU Landen / Naties

Waar kun je zonder Visum heen met een vliegticket van zo'n reisbureau?

Durf te wedden dat jij geen all-in vakantie geboekt had voor een half jaar voor slechts 2000 dollar.
Daarnaast moet ook niet alles verwachten van zo'n low budget reisbureau. Maar je kreeg wel goed advies hoe je toch voor zo weinig en zonder de juiste papieren op reis kon.

Geplaatst:

Nou dat is deels een vaststelling van jou en deels een aanname...

Ik mocht ook al niet mee naar de Amazonas Regenwouden om FSC houtbouw te analyseren. Zelfs niet nadat ik de reisdocumenten en doelstelling aan het Consulaat had gestuurd voor een visum.

Soms voel ik me als die Illegal Alien van Phil Collins.

De thematiek bestaat al meer dan 20 jaar over immigratie en asiel aanvragers

Stay Awhile

• Moderator
Geplaatst:

Ik denk dat je een kruisje achter je naam hebt.👀

Die reis naar Engeland werd ook al in België gestopt.🥵

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen