Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
10 uren geleden, Tonskidutch zei:

Kalium cyanide in de containers, m.a.w. rattengift POE

https://nos.nl/artikel/2559071-groenlanders-naar-de-stembus-we-hebben-genoeg-van-de-denen

ook een verbluffend verhaal.

Dat de Denen veel fout hebben gedaan is duidelijk. Wat dat betreft waren en zijn ze net Nederlanders.

Dus onafhankelijkheid klinkt leuk.

Maar beloof elke Groenlander een miljoen van Musk want het zijn er niet erg veel en ze zijn een prooi voor Trump.

Of ze het geld krijgen is een andere zaak.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:
Op 10-3-2025 om 20:06, Mojo zei:

Een Russisch schip onder Portugese vlag ramt een tanker voor Amerikanen in Europa ,vind ik wel een beetje vreemd🙃

• Like 1

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Geplaatst:

Is denk ik altijd een beetje een probleem.

mijn Ford (Ford komt uit Amerika) is gebouwd in Genk België.

Is het dan een Belg of een Amerikaan?

Voor de rest kijk ik wel of het een beetje in de omgeving is geproduceerd (muv. de appels die uit Nieuw Zeeland komen)

Maar ja Coca Cola is toch echt USA alleen de flesjes worden hier gevuld, geen Coca Cola meer drinken betekend wel dat er zoveel ontslagen zullen vallen in de vul fabriek hier in Europa.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Voor een paar merken is er inderdaad wel een vraagteken. @gerrit B

Maar de Dodge RAM diesel die veel stoere handwerkslieden hebben is dat puur USA import.

Het is ook een onverstandige handelsoorlog volgens de meeste economen; die veel verliezers zal kennen onder de producenten en werknemers van hen.

Between Two Points

David Gilmour, Romany Gilmour

Geplaatst:

Wie met een Dodge Ram rijdt vraagt in mijn ogen meestal te veel geld voor het werk wat ze doen.

Er zal best een enkeling gebruik moeten maken van zo'n soort auto maar vaak is het toch uiterlijk vertoon van "zie mij eens"

Maar dan wel met een vanafprijs van € 66.000 excl. BTW maar ook vaak met een leaseprijs vanaf een slordige 800 euro per maand en een verbruik van 1 op 7,8 en het probleem dat hij op vrijwel geen enkele parkeerplaats past omdat hij te lang en te breed is.

Zoals altijd zal de eindgebruiker het kind van de rekening zijn, alle andere kunnen/gaan de extra kosten doorberekenen alleen de eindgebruiker heeft geen andere keus dan niet kopen of meer betalen.

Geplaatst: (aangepast)

https://nos.nl/artikel/2559510-derde-deel-geplande-nieuwbouw-in-gevaar-door-stikstof

vandaag ; tada

Nog maar weer eens voor alle aanwezigen, het is afgelopen met 1/3 van de woningbouw die gepland was.

Zoek nu maar niet naar andere redenen van de oorzaak of nieuwe rekenmethoden. 

Zelfs energie netwerkbeheerders kunnen niet verder met hun uitbouw van het netwerk waar nieuwe bedrijven en woningen op zitten te wachten. (gisteren in het nieuws)

Nederland is vol, te vol. Goh, ik bedenk me net dat Pim dat ook al gezegd heeft 😁

aangepast door Tonskidutch
  • Bedankt 1

Between Two Points

• Moderator
Geplaatst:

Rotterdamse jongen (11) overleden die zwaargewond raakte door kogel na tienerspel.

Drilrap.

Drillrap is een subgenre van gangsterrap, van hiphop dus, muziek waar veel verwijzingen naar criminaliteit en geweld in voorkomen.

Van de zeven jongeren zitten nog twee verdachten vast: een 15-jarige en 16-jarige jongen uit Rotterdam. De andere vijf – een 12-jarige en twee 14-jarige jongens uit Rotterdam en Maarsbergen, een 14-jarig Rotterdams meisje en een 16-jarige jongen uit Enschede – zijn heengezonden. Ze zijn nog wel verdachten. Het Openbaar Ministerie verdenkt allen van poging moord dan wel doodslag.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1600478625/rotterdamse-jongen-11-overleden-die-zwaargewond-raakte-door-kogel-na-tienerspel

In mijn jeugd deden we slootje springen, vlotten bouwen, roempie trappen.

Bij belletje trekken hadden we de grens van het toelaatbare wel bereikt.

Tegenwoordig spelen ze Russisch roulette met een geladen wapen en nemen daarmee drilrap video's op.

Nederland is stuk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
22 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Nederland is vol, te vol. Goh, ik bedenk me net dat Pim dat ook al gezegd heeft 😁

"Het kan gewoon." is kletspraat uit de losse pols. Voor de bühne het gewenste riedeltje.

Zelfs die 130 km op de snelwegen bleek al snel een farce.  

Maar "Brussel" zal de schuld wel weer krijgen. Want het kan nooit aan onszelf liggen, natuurlijk. 🙃

• Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ik denk dat je dat ook in de Parijse, Brusselse of Kölsche  buitenwijken zult aantreffen.

Veel teveel na aap gedrag wegens de verstorende invloed van sociale media op dumbo phones

@ceesv

Between Two Points

Geplaatst:
12 uren geleden, Eduard07 zei:

"Het kan gewoon." is kletspraat uit de losse pols

Het is maar hoe je het bekijkt.

Als er door iemand regeltjes zijn bedacht die het onmogelijk maken dan kun je ook regeltjes bedenken die het wel weer mogelijk maken of a la Trump de regeltjes die het onmogelijk maken gewoon doorstrepen zodat ze er niet meer zijn.

Dus wat dat betreft heeft het niets met kletspraat te maken maar gewoon met de wil om iets wel of niet te regelen.

Feit is wel dat zoiets gevolgen heeft, kun je met die gevolgen leven dan is er niets aan de hand en kan het gewoon.

Geplaatst:
8 uren geleden, gerrit B zei:

Het is maar hoe je het bekijkt.

Trumpiaans eufemisme!

Als je knoeit goochelt met de harde cijfers en feiten, inderdaad.

(En dat zien we nu ook in de hoogste versnelling aan de overkant van de grote plas gebeuren.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen