Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Oudjes met een bredere visie? Ja, die zijn er.

Net 64 jarig geworden zit ik toch met een maatschappelijke kwestie hetgeen veel mensen ervaren. Er wordt niet meer naar je geluisterd en ervaring alsook kennis is niet meer het enige waar men op sorteert in de werkende maatschappij. Al met 50 wordt het heel oninteressant om die oudere professionals uit te nodigen voor een kennismakingsgesprek.

Schoolverlaters en jong volwassenen krijgen alle kansen, wij echt niet. Overgewaardeerd dus ook te duur en veel te eigenzinnig om naar de pijpen van de baas of organisatie te dansen, denken ze dus. Leeftijdsdiscriminatie is een ernstig gevolg van de polarisatie en je moet weer een politieke pet opzetten om dat aan te kaarten.

Die Ouwe hoeft nog maar 3,5 jaar dan is die toch weg met AOW + pensioen. Wie zegt dat, ja juist die discrimineren?

Of over twintig jaar met dezelfde selectie bij Hiring and Recruiting met Schoolverlaters en jong volwassenen zal worden gewerkt weet niemand ofschoon die het nog heel zwaar zullen krijgen met de kapotgeslagen zorg, opleidingen en economie. Al die gevechten in de politiek levert meer weerstand en geld gaat verloren, door tijdverspilling. En verspilling van ervaren professionals.

aangepast door Tonskidutch

Mercedes Benz (angelus rock)

Roberto Cacciapaglia

Geplaatst:

hopelijk doet europa hetzelfde als teken naar USA.Gewoon alles waar tkasen op rust niet meer toelaten.Ff zien wie het hardst zal getroffen worden in zijn industrie als ze daar staal en eieren :) tekort komen

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Aandeelhouders van Tesla zijn 700 miljard kwijt, las ik.

Op naar de volgende 700 miljard.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

ja op de fiets append je smartphone gebruikende krijgen we er ook niet uit "beboet"

https://nos.nl/artikel/2561034-lek-in-chat-app-van-trumps-veiligheidsteam-verbijstert-washington

dus waarom zou dat bij die lullo's dan wel lukken

Volgens de Amerikaanse spionagewet is het een misdaad is als informatie over de nationale defensie uit de "juiste bewaarplaats" wordt gehaald. Ook als dat gebeurt door nalatigheid.

Roberto Cacciapaglia

Geplaatst:
2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

dus waarom zou dat bij die lullo's dan wel lukken

Je geeft het antwoord zelf al.

• Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
1 uur geleden, Tonskidutch zei:

Daarom die verbijstering? Eerder, dat ze nog niet per direct ontslagen zijn.

In het land van de Lullo's kan dit gewoon.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Laat ik ook even die Nederlandse militairen noemen die hun profiel openbaar hebben staan op Strava.

Maar heel veel van ons doen ook dergelijke domme dingen. Echter ben ik geen kabinetslid.

Roberto Cacciapaglia

Geplaatst:

Dat soort mensen lopen nog steeds overal rond, helaas.

Mij kwam meteen de film ; The Name of the Rose in herinnering. Waar de waanzin van enkele "blinden" een bibliotheek aan kennis en inzichten in de fik steken.

Terug worden geworpen in de duisternis.

In de film verbrande die gek zelf ook mee in de fik. Een beeld van hoop misschien.

Roberto Cacciapaglia

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...