Mojo Geplaatst: gisteren om 08:51 Geplaatst: gisteren om 08:51 38 minuten geleden, Tonskidutch zei: links dictatoriaal gedachtegoed? bs @Mojo Tja jij woont waarschijnlijk niet in een gemeente met links bolwerk 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:55 Geplaatst: gisteren om 08:55 we hebben wel bolwerken en rondelen die als verouderde vestingwerken soms ook bij bestuurders opdoemen maar geen links bolwerk Norma, Act 1 "Casta Diva" Maria Callas
D.Quijote Geplaatst: gisteren om 10:10 Geplaatst: gisteren om 10:10 Je krijgt niet zo maar een lintje, je moet er aanvraag voor doen, en dan begint de ellende pas. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Eduard07 Geplaatst: gisteren om 10:53 Geplaatst: gisteren om 10:53 Ellende? Hoezo? De procedures zijn zeer transparant. Het zijn juist anderen die iemand in hun omgeving maatschappelijk in het zonnetje willen zetten met een lintje omdat ze die persoon zo waarderen voor een vaak tomeloze, belangeloze inzet. Vaak een burgerinitiatief. Juist dat maakt die weigering van deze zogenaamde minister zo cynisch. 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: gisteren om 10:56 Geplaatst: gisteren om 10:56 13 uren geleden, gerrit B zei: Persoonlijk verwacht ik dat de oppositie met hun wangedrag van vandaag er voor gezorgd heeft dat er nog meer stemmen richting PVV en soortgelijke partijen gaan omdat het nu wel duidelijk wordt dat deze helemaal geen oplossing willen voor het vluchtelingen probleem (misschien zelfs wel vinden dat er geen vluchtelingen probleem is) en alles aangrijpen om de huidige aanpak tot stilstand te brengen en onderuit te schoffelen. Integendeel. https://www.nu.nl/binnenland/6351402/fors-meer-mensen-melden-zich-aan-als-vrijwilliger-sinds-lintjesrel-faber.html Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 11:09 Geplaatst: gisteren om 11:09 Zoals ik reeds eerder heb geschreven ben ik al jaren vrijwilliger, die nu helemaal geen lintje wil. Alle hulp die je anderen kunt bieden is gewoon weg prachtig voor jezelf EN voor die hulpbehoevende. Wat daar niet duidelijk aan is komt misschien omdat "iemand" niet die hulp wil bieden. Dat heeft volgens mij te maken met egoïsme. 3 minuten tijd nemen om een bericht te lezen is tegenwoordig veel teveel voor alle zakenmensen die alleen nog gewin in hun klein hersenstam hebben gegrift Norma, Act 1 "Casta Diva" Maria Callas
D.Quijote Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Lintjes regen : https://www.lintjes.nl/voordragen/iemand-voordragen-voor-een-lintje M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gerard 76 Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden (aangepast) 17 uren geleden, Eduard07 zei: Deze minister weigert een handtekening te zetten onder opdrachten die tot routinewerk van haar eigen ministerie behoren. Over de ruggen van anderen. Puur voor de bühne. Want gepresteerd heeft ze tot nu toe nog niks en haar repertoire aan antwoorden op simpele, logische vragen is nog kleiner dan dat van een chatbot. genoeg ambtenaren die weigeren hun werk uit te voeren omdat t tegen hun politieke voorkeur indruist 23 uren geleden aangepast door Gerard 76
Moderator ceesv Geplaatst: 22 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 22 uren geleden Een ding snap ik niet. Gisteren stond Frans Timmermans schande te spreken omdat een minister niet wilde tekenen voor een koninklijke onderscheiding. Hij is de leider van een partij die... eh. https://www.ad.nl/politiek/leden-gl-pvda-willen-koningshuis-afschaffen-verouderd-systeem~a94afdea/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Tja. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Ook landen zonder koningshuizen kennen erepenningen voor burgers. Ik zie het rechtstreekse verband niet. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 18 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 18 uren geleden Of wil je de ironie van hun houding niet zien? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden 4 uren geleden, ceesv zei: Een ding snap ik niet. Gisteren stond Frans Timmermans schande te spreken omdat een minister niet wilde tekenen voor een koninklijke onderscheiding. Hij is de leider van een partij die... eh. https://www.ad.nl/politiek/leden-gl-pvda-willen-koningshuis-afschaffen-verouderd-systeem~a94afdea/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Tja. Iets meer dan de helft van de leden een half jaar geleden. Het valt wel mee. Niet dat ik het ermee eens ben dat een kleine club jaarlijks miljoenen voor niks krijgt, maar ze mogen van mij best blijven zitten voor veel minder. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden 19 minuten geleden, ceesv zei: Of wil je de ironie van hun houding niet zien? Ik zie geen rechtstreeks verband met een lintje als eerbetoon. Gebeurt in heel veel landen. (Het is trouwens het GroenLinks smaldeel die het koningshuis wil afschaffen. Maar dat terzijde.) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 18 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 18 uren geleden Misschien is er iemand die je het kan uitleggen.😉 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden (aangepast) Ik denk eerder dat jij wellicht uitleg nodig bent over de (Nederlandse) procedure aangaande het krijgen van lintjes. Lintjes krijgen was/is niet politiek gekleurd. Graag zo houden. Fijne avond.😎 18 uren geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen