Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 minuten geleden, Gerard 76 zei:

En deze krijgen met schreeuwen en afdwingen hun zin ook nog

En waar sta jij dan?

Ben jij meerderheid of minderheid?

Als ik hoor wat de mensen op een terras aan het vertellen zijn tegen elkaar terwijl ik voorbij loop dan gaat het wat ik hoor enkel nog over de tweespalt en retoriek van populistische schertsfiguren die op dit moment de meerderheid in coalitie hebben.

Precies wat @minplus al zegt; het aantal idioten neemt toe. { dat is niet persoonlijk bedoeld omdat ik jouw quote gebruik, dat mag duidelijk zijn }

Er wordt veel teveel kolder en nonsens gepubliceerd en uitgezonden, echte houvast hebben maar weinigen.

In eerste instantie gaat het hier bij die naamswijziging van die school Michiel de Ruyter om compleet misplaatste schaamte van het schoolbestuur zelve.

Treed dan terug en ga iets anders doen.

• Like 1

September Fifteenth

Pat Metheny, Lyle Mays

Geplaatst:

https://www.parool.nl/columns-opinie/opinie-oostbrug-te-duur-dat-schiet-noorderlingen-in-het-verkeerde-keelgat~bdfa8200/

Ik heb heel wat jaren gefietst in Amsterdam, ook met wind tegen en regen, omdat het moest. Heen en weer naar werk en thuis.

Die Oostbrug ligt gewoon compleet verkeerd en helemaal goed wegens de scheepvaart op het IJ. DE Compromisbrug.

En de nieuwe metro Noord Zuid onder het IJ zou gratis moeten zijn voor fietsers, waarom het pond wel gratis en de metro niet?

Weer enkele jaren uitstel is nooit fijn. Maar deugdelijke plannen maken / ontwerpen kost nu eenmaal tijd en dat is in een Gemeente altijd lastig.

Via de Tunnel naar Noord en terug was eigenlijk best aangenaam, ondanks het vals plat omhoog. Twee rijbanen waarvan een voor de fietser was omdat de veerpont staakten.

September Fifteenth

Pat Metheny, Lyle Mays

Geplaatst:

Zo'n laatste les was voor de meeste leraren een redelijke ramp want hoe hou je ze nog bezig. Bij Bio zaten ze gefascineerd te kijken .

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst: (aangepast)

Iedereen die hem niet gezien heeft mist iets essentieels in zijn/haar leven en begrip voor dieren.

Ik heb hem dus honderd malen of meer gezien en elke keer weer was het fascinerend.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

https://nos.nl/artikel/2564626-tweede-kamer-denkt-na-over-bevorderen-handel-met-zuid-amerika

Geen standpunt kabinet

De EU sloot eind vorig jaar een handelsverdrag met de Mercosur-landen (Brazilië, Argentinië, Uruguay, Paraguay en Bolivia). Er werd afgesproken dat een groot deel van de importheffingen worden geschrapt en dat de douaneprocedures worden versimpeld.

ook voor drugs? geintje

alsof die Mercosur-landen iets nodig hebben van onze export :huh:

die tweede kamerleden kopen te vaak bij een lokale supermarkt, snappen die de wereld economie?

September Fifteenth

Pat Metheny, Lyle Mays

Geplaatst:

FD: Nederlandse publieke omroep Europees gezien goedkoop.
Dit jaar kost publieke omroep ruim €800 mln, oftewel €44 per inwoner.

Vanuit de eerste schijf (~36%) inkomsten belasting is 1,1%/36% hiervoor beschikbaar als "kijk- en luistergeld".
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kijk-_en_luistergeld

Hoeveel is gemiddeld 1,1%/36% van 1e belastingschijf per inwoner? (volgens mij is dat heel wat meer dan €44, maar €44 x 36/1,1= €1440 zou dan de gemiddelde 1e schijfbelasting zijn)

• Moderator
Geplaatst:

Lijkt mij een nietszeggend getal.

In veel landen betaal je per huishouden, en in sommige landen niets, zoals in Frankrijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Zojuist, ceesv zei:

In veel landen betaal je per huishouden, en in sommige landen niets, zoals in Frankrijk.

In Frankrijk zijn ze toch allemaal commercieel? In NL betaalde je ook per huishouden en was het geïnde geld geoormerkt. Nu betalen we m.i. een veelvoud door het via de belasting te innen. Het mooie daarvan is dat als je bijvoorbeeld 1,2 miljard binnenhaalt dat je de omroepen gewoon kan afschepen met 800 miljoen

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen