Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur geleden, Tonskidutch zei:

vrouwen zijn verward als ze in een kappersstoel hebben gezeten

Je moet toch wel volslagen gek zijn om 229 euro af te tikken voor het bijwerken van je kapsel?

35 euro voor alleen wat föhnen???????????

Ik heb een abonnement voor 10 knipbeurten van 130 euro, dus per knipbeurt betaal ik 13 euro. (losse knipbeurt is dacht ik 17,50)

en nee niet bij e.e.a thuiskapper oid. maar gewoon bij een kapsalon hier in de buurt, worden ook je wenkbrauwen nog gekortwiekt en het te veel aan haar uit je oren verwijdert, je nek uit gescheerd, je haren droog geföhnd en je nek ingesmeerd met iets om irritatie te voorkomen na het scheren.

En oh ja je krijgt ook nog een pepermuntje bij vertrek.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Ja die pepermuntjes zijn fantastisch natuurlijk. Sommige kappers geven ze zelfs vooraf in de wachtruimte tot je aan de beurt bent.

Maar ik ben het 100% met je eens dat een normaal mens geen 229€ voor je kapper uitgeeft ergo er is iets mis met dergelijke vrouwen die dat wel doen.

O wat zie je der beeldig uit :huh:

Fictionary

Lyle Mays

Geplaatst:

Als je maar als een malloot knipbewegingen maakt, vreemde bewegingen maakt met je föhn en als man in halve vrouwen kleding rondloopt dan denkt menig kapper meteen dat ze de hoofdprijs kunnen vragen en dat ze een top hairstylist zijn.

• Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Tip:

19,95€ tondeuse kopen en lekker zelf doen, liefst gewoon punk style.

We moeten weer meer rebelleren tegen die gelddieven, potentaten en witwassers.

Gel in je haar smeren voor je naar de disco ging, wie kent het nog?

Ik heb niets tegen transgender of andere genders, laat dat duidelijk zijn.

In het dierrijk, de natuur zijn er duidelijke aanwijzingen dat die geslachtsverandering "onder bepaalde condities" voorgeprogrammeerd is.

vandaag nog in de krant gelezen dat een haai geboren in een aquarium met enkel vrouwelijke haaien

Dat is dus een toestand die de zogenaamde "bepaalde condities" als een uitweg van de natuur toont om door te kunnen.

ik moest lachend denken aan Disney

https://historianet.nl/wetenschap/dat-weet-toch-iedereen-lemmingen-storten-zich-halsoverkop-van-een-klif

gewoon "fake news" over massale zelfmoord.

Om uit het overbevolkte (en voedselarm) gebied weg te komen gaan ze risico's aan die (dat stom beest) niet had voorzien en/of had kunnen weten.

In de link staat dus dat ze uitgeput verdrinken.

Ja en dan de massale volksverhuizing bij ons op deze wereld nu? Wat denk je daar van?

Er verdrinken mensen op een rubberboot. En madam Tess betaalt voor der kapsel 229€.

Fictionary

Lyle Mays

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...