gerrit B Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 17 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ik mocht ook al niet mee naar de Amazonas Regenwouden om FSC houtbouw te analyseren. Zelfs niet nadat ik de reisdocumenten en doelstelling aan het Consulaat had gestuurd voor een visum. Om een doel te bereiken moet je soms ook afwijken van de gebaande paden en om informatie te krijgen werkt het soms veel sneller als je juist niet de officiële weg bewandelt. Kijk wat er gebeurd met alle aanslagen en ontploffingen. Zou men de officiële weg volgen dan ben je zo 1,5 tot 2 jaar verder, 100.000 euro lichter aan juridische kosten en nog steeds met een onzekere uitkomst. Stuur iemand voor 500 euro en een paar cobra 's op pad en het probleem is ook opgelost in veel minder tijd en met veel minder kosten. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden @ceesv Mocht ik al een kruisje achter mijn naam hebben staan dan is m'n VOG (verklaring omtrent het gedrag) beslist incompleet 😁 @gerrit B De officiële weg volgen is altijd het beste, hetgeen betekent dat je helemaal geen asiel aanvraag in een ander land hoeft te doen maar bij het consulaat c.q. de ambassade van het land waar je heen wilt vluchten. Zo en daar hebben we dan ook de reden. Men heeft zoveel bezuinigd de laatste 25 jaar dat er absoluut geen capaciteit meer is om reeds "daar in het herkomstland" een asiel aanvraag af te wijzen. Wie heeft de hulp aan derde wereld landen afgeschaft? Nou dat is oude koek die kennen we allemaal. als voorbeeld: https://www.nederlandwereldwijd.nl/afspraak-maken/marokko Mvv visumsticker, vond ik wel lachen, als Maastrichtenaar... En als dood van een zwaan => Quote Kabinet beperkt bezuiniging op ambassades en consulaten Nieuwsbericht | 13-09-2024 | 14:07 De veiligheid, vrijheid en het welzijn van Nederlanders staan onder toenemende druk door spanningen, conflicten en veranderende machtsverhoudingen in de wereld. Ook snelle technologische en economische ontwikkelingen wereldwijd raken onze samenleving en welvaart direct. Dit vraagt om een assertief en realistisch buitenlandbeleid. Je weet dat kabinet Schoof dus een ander plan heeft, maar de plannen noch moest laten goedkeuren... Het is natuurlijk wel zo dat bezuinigingen beperken impliciet betekend dat er nog steeds bezuinigingen zijn. Sigaar uit eigen doos. Elke keer minder geld! Net als dat inflatie cijfer deze maand, het betekend dat het nog steeds duurder is dan vorig jaar. Inflatie is progressief. Voor die het begrijpen cumulatief. Als je enkel beoordeeld wat je heden leest in de krant maar niet wat er al decennia lang geschreven is en bekend geworden is dan mis je gewoon iets. Maak een verschil tussen die luiwammes en die mensen welke terecht op de vlucht zijn voor genocide. Stay Awhile Röyksopp, Susanne Sundfor
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 44 minuten geleden, Tonskidutch zei: Men heeft zoveel bezuinigd de laatste 25 jaar dat er absoluut geen capaciteit meer is om reeds "daar in het herkomstland" een asiel aanvraag af te wijzen. Ja in de ideale wereld zou het allemaal zo lopen. Maar je bent toch wel helemaal op je achterhoofd gevallen als je het zo laat lopen als je daar weg wilt? Ten 1e het risico dat een instantie van het land er achterkomt dat je weg wilt en je voor de tijd al een kopje kleiner maakt als je aangeeft daar homo oid. te zijn, terwijl je hier kunt zeggen wat je wilt. Maar ook in het thuisland op eigen kosten en zonder juridische hulp gaan zitten wachten tot men je aanvraag een keer goedkeurt terwijl als je gewoon op de bonnefooi vertrekt je kost en inwoning krijgt en gratis advocaten krijgt toegewezen die je helpen rechtszaken te voeren om toch een verblijfsvergunning te krijgen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 53 minuten geleden, Tonskidutch zei: Maak een verschil tussen die luiwammes en die mensen welke terecht op de vlucht zijn voor genocide. Als jij de gouden formule had om dat te bepalen dan kun je goud geld verdienen zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 5 uren geleden, Tonskidutch zei: Het topic dat ik aankaartte ging over zinloze verspilling en idiotie van mode en je zinloos duur kapsel. Als je haar maar goed zit interesseert het andere geen ruk. Over kapsel gesproken; ik hoorde van de buren dat minister Faber een kleine 600,- uitgeeft aan een kapper (op staatskosten). Leek me sterk gezien het wanhopige kapsel, maar net nagezocht en het lijkt te kloppen. Hoe zou het met haar kleding zitten...? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen