Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 17:39 Geplaatst: vrijdag om 17:39 check eens even bij jullie of er nog dolbyD aangegeven wordt op je surround AVR en te horen is Love Song Simple Minds
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 18:02 Auteur Geplaatst: vrijdag om 18:02 Wacht als ik ac3 default uitschakel is er op de helft van de zenders weer dolby d. Dus men is aan het rommelen met de doorgifte van audio. 🤬 Nog meer en gedaan met ziggo. Love Song Simple Minds
Alex1970 Geplaatst: vrijdag om 20:38 Geplaatst: vrijdag om 20:38 Op Ziggo TV? Daar heb ik helemaal geen audio op het AC3 kanaal (APID 4001), wel op APID 3811 (MPEG) Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:22 Auteur Geplaatst: gisteren om 09:22 Ik heb eens gekeken naar mijn settings RTL4 => Is het misschien verstandig een nieuwe scan voor Ziggo Kabel te doen? kan deze immers altijd nog terug zetten. Love Song Simple Minds
Dreeke Geplaatst: gisteren om 16:04 Geplaatst: gisteren om 16:04 De lege AC3 stream is al heel lang onderdeel van Ziggo TV, maar heeft nooit audio gedragen. Groet, André
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Ja dat weet ik, maar dat er plots eergisteren geen DDolby meer te horen was vond ik vreemd. En gisteren avond heb ik alle audio settings weer terug gezet en is DDolby weer hoorbaar en zichtbaar in het display van mijn AVR receiver. Als het zo blijft ben ik tevreden. Love Song Simple Minds
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen