Sprietje Geplaatst: gisteren om 14:03 Geplaatst: gisteren om 14:03 Dat waren schotel uit geperforeerde staalplaat. Die hadden dus geen framewerk van baleinen waar gaas over gespannen was. In Engeland mag je schotels tegen de voorgevel hangen en om ze dan minder zichtbaar te maken gebruikten ze geperforeerde staalplaat waar je gedeeltelijk doorheen kon kijken.
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 14:28 Geplaatst: gisteren om 14:28 Werkt, maar echt ideaal is het ook niet. En wat konden die pisbakkenstalen Armstrad schotels roesten. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: gisteren om 14:53 Geplaatst: gisteren om 14:53 Door al die gaatjes in de staalplaat, is het heel makkelijk te vervormen. Als je met je duim hard op de schotel drukt, zie je er zo een deuk in staan.
elspet Geplaatst: gisteren om 18:30 Auteur Geplaatst: gisteren om 18:30 Sorry als u denkt dr ijzerbout ,u niets meer van mij zal horen...zo achterdochtig? Begrijp dat niet . Zoals ik eerder zei....foto komt nog,maar ik heb ook andere verplichtingen... Dus geduld totdat ik daar tijd voor heb...
cookie monster Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Op 6-1-2025 om 12:38, Drs. IJzerbout zei: Omgekeerd wel. Ik heb ooit een tijd de Russische kanalen analoog kunnen ontvangen in SECAM met een 1,20 mtr. dichte schotel. Met een 1m polyester schotel lukte dat hier ook !! Zelfs met 78cm de arabsat (C-band) op 26°E destijds 🙂 Maar ok , ik had een mesh van 3,1m , niet geplaatst , maar ik ging toen verhuizen (2005) , alles verkocht !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen