gerrit B Geplaatst: gisteren om 13:56 Geplaatst: gisteren om 13:56 Naast andere slechte ervaringen met hun werk ik daarom dus ook niet met PayPal. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Wat is er nou weer niet goed aan PayPal? Ik werk er dagelijks mee en het bevalt me prima. Of het zeker is of niet, ligt echt aan je zelf. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
bellejt Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden nog nooit problemen gehad met paypal en gebruik het geregistreerd full al vele jaren voor alle betalingen.Is er wat mis komen ze degelijk tussen. Doe er zelfs betalingen in buitenlandse winkels mee want die zijn normaal zeker van hun geld net zoals het vroeger in duitsland was met visa.Sommige winkeliers hadden dat zelfs liever al koste het hun een provisie Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
gerrit B Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden 12 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Wat is er nou weer niet goed aan PayPal? Gewoon een corrupte bende die wel geld via hun willen laten lopen maar zodra er wat aan de hand is het af laten weten. Vervolgens met belachelijke eisen komen om bewijs aan te dragen en kom je met alle bewijs (moest wel aangetekend naar hun verstuurd worden) dan uiteindelijk zelfs zover gaan dat ze je blokkeren om de problemen maar niet op te hoeven lossen. Echter 1 berichtje naar de politie in Duitsland in de plaats van de verkoper die er even langs gaat en het geld voor de niet geleverde spullen kon wel direct terug geboekt worden. Sinds die tijd dus voor mij geen PayPal meer. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
bellejt Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden wat een larie en apekool hier. Mijn account was raar gehackt (door hun fout trouwens) en netjes alles terugbetaald gekregen met formulier online en niks opsturen.Full registratie kost je niks en je bent verzekerd tot 25K eurootjes en kan er zelfs mee betalen.Mss in eigen boezem kijken als je die hebt en niet de schuld op een wereldwijd erkend betaalmiddel steken.Rest my case want er zijn wel meer phissing en scamming sites die je simpel kan opzoeken voor je betaald op internet Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden PayPal functioneerd gewoon goed. Ik wikkel er probleemloos al mijn uitgaven mee en ook inkomende betalingen. En....het is supersnel. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden 1 minuut geleden, Drs. IJzerbout zei: PayPal functioneerd gewoon goed. Ik wikkel er probleemloos al mijn uitgaven mee en ook inkomende betalingen. En....het is supersnel. Heb net nog een taxirit betaald met PayPal en 2 vliegtickets Frankfurt-Istanbul. Alles binnen luttele seconden. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
gerrit B Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden 10 minuten geleden, bellejt zei: wat een larie en apekool hier. Niets larie en apekool, gewoon feiten. En zolang het goed gaat is er niets aan de hand en had er al vaker probleemloos gebruik van gemaakt (wordt in Dld. vrij veel gebruikt) maar ik had 2 dingen besteld en betaald (samen een paar honderd euro) maar er maar 1 gekregen en ook maar 1 artikel op de pakbon vermeld, daarover gereclameerd en dus uiteindelijk aanspraak gemaakt op hun garanties en dan krijg je plots een heel ander bedrijf te zien die allerlei belemmeringen opwerpt om maar niet te hoeven betalen of in actie te komen. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
bellejt Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden tussen haakjes : paypal betaald niet.Jij doet dat en ze zijn enkel tussen persoon. De verkoper is verantwoordelijk samen met de koper die zich laat bedotten Is jouw paypal geregistreerd zoals het hoort of gebruik je hem gewoon ? Maakt een massa verschil uit.Registeren is op de US site en kost je niks. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
gerrit B Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Dat zit/zat toch wel iets anders in elkaar en denk dat dit ook de reden is waarom je elke paar maand weer nieuwe voorwaarden van hun moet accepteren. Nu staat nog steeds op hun site Quote Profiteer bovendien van PayPal-aankoopbescherming Maar als gezegd, voldoe je aan alle voorwaarden en wil je daar gebruik van maken dan wordt het plots een heel ander verhaal. Account was verder gewoon aan mijn bankrekeningnummer gekoppeld dus lijkt me verder niets mis mee. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
bellejt Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden (aangepast) dus niet geregistreerd ? Heb in al die jaren nog niks van voorwaarden aanpassing zien voorbij komen en gebruik het al vanaf het begin dus zeker zelfs langer dan 20 jaar. PS : zie wel regelmatig een mail komen dat je moet controleren of aanpassen en dat zijn standaard PHISHING mails waar je niet moet op ingaan net zoals ik op al die mails doe door gewoon naar de betreffende site te gaan zonder link te klikken.Gezond verstand noemt men dat in belgie. 22 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
gerrit B Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden (aangepast) Dan moet je jezelf toch eens afvragen of jezelf wel geregistreerd staat bij hun. De laatste update van hun leveringsvoorwaarden stamt nl. nog van 24 dec 2024. ( 2 weken geleden dus) 21 uren geleden aangepast door gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
bellejt Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden zeker dat het zo is want eenmaal je geregistreerd bent via de procedure blijft dat.Die mail krijg ik niet want staat op de website van paypal zelf.Dan weet ik dat elke andere mail phissing is. Laatste aanpassing was trouwens 28/12 volgens hun gegevens. Kan dit gewoon allemaal controleren op hun website wat heel wat veiliger is dan andere dingen.Kan je trouwens ook direct verkopers controleren , blokken enzovoort. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Codx Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden 5 uren geleden, gerrit B zei: Dat zit/zat toch wel iets anders in elkaar en denk dat dit ook de reden is waarom je elke paar maand weer nieuwe voorwaarden van hun moet accepteren. Het is niet echt accepteren, zij veranderen de voorwaarden en stellen jou daarvan op de hoogte. Je hoeft voor de rest niks te doen. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
gerrit B Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Jawel, door niets te doen ga je dus automatisch akkoord met de wijzigingen. Even een citaat van hun Quote We brengen enkele wijzigingen in onze juridische overeenkomsten aan die op jou van toepassing zijn Ga naar de pagina Beleidsaanpassingen op PayPal.com om informatie over deze overeenkomsten te zien, over wanneer en hoe ze veranderen, en wat je kunt doen als je deze wijzigingen wilt weigeren. De informatie wordt ook verstrekt in je PayPal Berichtencentrum. Deze manier is echter alleen toegestaan als de wijziging niet onredelijk bezwarend is, de gebruiker een linkje krijgt naar de wijzigingen, er duidelijk een datum gecommuniceerd wordt per wanneer deze wijzigingen in werking treden en de gebruiker de gelegenheid krijgt de overeenkomst kosteloos te beëindigen. Vooral bij dat "niet onredelijk bezwarend" kan het gaan schuren en zie je dat dit in de praktijk nogal eens wordt opgerekt. Maar wees eerlijk wie leest dat allemaal en gaat precies uitzoeken wat er is verandert? En ook als je niet akkoord gaat dan kun je geen gebruik meer van zo'n dienst of een toestel maken dus vaak heb je gewoon geen andere keus. Door de veranderingen dan maar langzaam door te voeren en elke keer een klein stapje te maken wat nog net niet onredelijk bezwarend is kom je, zonder dat men actief iets moet accepteren, uiteindelijk op hetzelfde punt als die grote stap in 1 keer. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen